LAN helgen 12-14 juli

Started by Fluff, July 05, 2002, 16:34:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ft

Äsch, det missade jag, och jag som ändå behöver förbi Gbg nångång snart! Kom just hem från Skånelandet. Ser fram emot att läsa en avrapportering, hoppas ni har/hade det skitkul!

Mvh,
 /ft

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Lupson

Tackar för en trevlig och lyckad helg.

Tyvärr är min hjärna helt toastad efter Lördagens 17!! timmars Falcon-session (med avbrottet för vapenporren då) så jag tror jag ska låta stickan stå nerpackad ett par dar innan jag ger mig in i kriget igen. Fast å andra sidan går det ju så bra att det vore synd att missa le grande finale... :)

Ska skriva lite mer utförligt senare om intrycken efter mitt första F4-Lan.

Väl mött!
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Fluff

Ja det är inte utan att man känner sig lite mör efter helgens mangling.

En rapport från LAN:et kommer så snart vi sparkat igång photoshop och fått ordning på all screens som togs under helgen. Vi kan även locka med en ACMI med F-111:or ute på tankplinkning (medverkande: ctrl och lupson).

I övrigt så tycker jag att det här med falcon-LAN var en synnerligen trevlig upplevelse och vill passa på att tacka alla medverkande. Vi klarade oss nästan utan CTD:er trots att vi inte var direkt försiktiga utan hoppade rätt friskt in och ut ur server/3D-värld under pågående uppdrag. Dock fick vi inte till någon mastodont-defrag vilket tydligen är tradition på falcon-lan men det kanske vi hinner med nästa gång :)


/fluff som nog ändå tar en liten paus från falcon ett tag (iaf tills i kväll :))
Odi profanum vulgus, et arceo

SledgeHammer

Gaaah. En annan låg sänkt med feber och skit... och till råga på allt så pajjade telefonen i torsdags morse. Fick igång den i eftermiddags. Över 500 fel att åtgärda i Värmland på alldeles för få tekniker...

Hoppas att det var kul och funkade bra. Testade ni min modifikation av Korea 2005 nåt?
Mvh  - Stefan -