Hade en intressant mail-växling med någon som heter Frank, som jag tror jobbar där. Har ärligt ingen aning HUR intresserade de är av att låta privatpersoner boka simulatorerna. Jag ställde några frågor via hemsidan och fick till svar... se vår korrespondens nedan. Ett svar per mail. Får känslan av att han inte riktigt är den som är ytterst ansvarig för kundkontakterna. Skulle han dock vara det så blir jag orolig. Men då kanske man kan köpa deras simmar ur ett konkursbo. :-)
Så här gick snacket efter mitt första mail... :-)
FRANK:
Hej Alessandro
Vi kan desværre ikke hjælpe dig
ALESSANDRO:
Tack för ditt svar, men
nu förstår jag inte... Kan man inte boka "flygning"?
FRANK:
Jo
Men vi kan ikke hjælpe dig i øjeblikket pga. vores teknik er under opdatering !
ALESSANDRO:
Och tack än en gång för ditt svar,,, men har du möjlighet att säga när ni räknar med att vara klara med den tekniska uppdateringen?
Jag förstår om du inte kan säga något specifikt datum, men det skulle kunna vara bra för oss båda om jag inte mailade dig varje vecka. Så har du möjlighet att säga om det tar någon vecka, månad, kvartal eller år?
Tack på förhand.
FRANK:
Jeg ved det pt. ikke
God dag
Frank