News:

No significant change

Main Menu

7.3 Info

Started by NeoBlood, May 08, 2012, 10:28:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Lupson

Quote from: Horizon on May 09, 2012, 18:39:35
Quote from: NeoBlood on May 08, 2012, 19:22:29
Gjorde det igÃ¥r och berömde dig sÃ¥ in i vassen, men du var helt inne i en annan match sÃ¥ det minns du nog inte ens  ;)

Riktigt sjuk runda du fick till där och E-50:ans bössa verkar ju riktigt bra. Synd att jag bara har sniglat mig upp i det tyska SPG-trädet.

Hehe, det har jag inget minne av alls så det måste ha varit en riktigt tuff match jag var inblandad i. :)

Luppe: Du kommer inte bli besviken på E-50'n även om Panther II'an också var rätt kul som jag minns det. Med 10,5'an är E-50'n riktigt fin.

Bytte in lite låst xp och uppgraderade till AMX 12t med alla uppgraderingar på. Jägarns vilken rolig vagn! Bra pulver i bössan, snabb och smidigt samt skjuter sitt 6-skottsmagasin hur fort som helst. Grymt skön att köra hit n run taktik med.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Horizon

Gött Luppe, kan säga att du har ännu mer att se fram emot i 13 75'an och 13 90'n. Ännu mer pulver i bössan och bra rörlighet. Hit and run är ordet som sagt. Man måste bara tänka på att planera sin exit på ett bra sätt när det är dags att ladda, för blir man fast är det tokkört. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names