News:

No significant change

Main Menu

Replays

Started by Horizon, April 06, 2012, 10:45:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Jotte

Quote from: Horizon on February 19, 2015, 21:32:09
Fasen, det är nog som du säger. Det hade jag inte ens tänkt på. Skiten började ju barka åt skogen precis efter att "Personal missions" introducerades, nu när jag räknar bakåt. Snacka om hål i huvudet från WG's sida. Sen visste jag ingenting om det där med "RNG-baserade accuracysystemet", vad är det? Men nog skjuter jag som en kratta sedan en tid tillbaka och det kanske är därför?

En annan intressant grej är att jag flera gånger blivit kickad från servern efter att ha skrivit kritiskt om ovanstående i matchchatten. Har varje gång fått något skumt meddelande om "blablabla spam chat blablabla". Särskilt när jag nämner matchmakern och WG så händer det. Men... vafan trodde man, så är det väl när man har med vitryssar att göra.

Får väl gå in på det officiella forumet och läsa lite. Kanske whina lite i en tråd så jag antingen blir bannad för gott, eller så kanske det händer något bra till slut. Vi lyckades ju få bort de där fjantiga jäkla rösterna ur spelet för några år sedan, så kanske går det att ordna även detta? :)

Du får la hoppa över stängslet till War Thunders Ground Forces istället. ;)

Horizon

Jottemannen! Alltid lika kul när du skriver några rader. :)

Njae, jag finner det ganska småputtrigt avkopplande och trevligt att inte lira något alls för tillfället. Mer tid för klurande kring aktie- och fondplaceringar och jag har till och med lyckats läsa ett par böcker från pärm till pärm. Det var ett tag sedan. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Jotte

 ;D

Spenderar nÃ¥gra fÃ¥ timmar i WTGF själv per vecka men mest är det WildStar ihop med frugan (japp, gift med en gamer  ;D )

Påtal om böcker;
Kan rekommendera Bernhard Cornwells Warlord Chronicles (Winter King, Enemy of God och Excalibur) ifall du inte läst dem. :)
http://www.bernardcornwell.net/series/the-arthur-books/

NeoBlood

Asus P8Z77-V, IntelÃ,® Coreâ„¢ i7-3770K Processor @ 4.2GHz, Corsair Dominator DDR3 1600MHz 16GB, Corsair HX650M PSU,
2 x Micron 256GB SSD, Asus GTX 780ti, Corsair H80i, Fractal Define R3, Dell U2711 2550x1440, Logitech G710+, Logitech G500

Lupson

Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

NeoBlood

Asus P8Z77-V, IntelÃ,® Coreâ„¢ i7-3770K Processor @ 4.2GHz, Corsair Dominator DDR3 1600MHz 16GB, Corsair HX650M PSU,
2 x Micron 256GB SSD, Asus GTX 780ti, Corsair H80i, Fractal Define R3, Dell U2711 2550x1440, Logitech G710+, Logitech G500

Horizon

I löv my Löwe. Ibland spelar man den bara så rätt och då går det som det ska. :)

https://dl.dropboxusercontent.com/u/17333969/20150603_2311_germany-Lowe_06_ensk.wotreplay
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names