News:

No significant change

Main Menu

Replays

Started by Horizon, April 06, 2012, 10:45:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

NeoBlood

För att få Stug måste man köra med Light's. Men som sagt inte direkt så att det framgår...
Asus P8Z77-V, IntelÃ,® Coreâ„¢ i7-3770K Processor @ 4.2GHz, Corsair Dominator DDR3 1600MHz 16GB, Corsair HX650M PSU,
2 x Micron 256GB SSD, Asus GTX 780ti, Corsair H80i, Fractal Define R3, Dell U2711 2550x1440, Logitech G710+, Logitech G500

Horizon

Aha, det var därför det plötsligt gick fint när jag körde och vann med M41'an.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

NeoBlood

Min nya bekantskap! SvÃ¥r att spela men lyser under vissa omständigheter  ;D

https://dl.dropboxusercontent.com/u/62947532/20150217_1806_usa-T54E1_83_kharkiv.wotreplay

Märks kanske mot slutet dÃ¥ jag fÃ¥r ett viktigt samtal och mÃ¥ste svara... PÃ¥ min nya telefon som jag inte riktigt är vän med heller  ;)
Asus P8Z77-V, IntelÃ,® Coreâ„¢ i7-3770K Processor @ 4.2GHz, Corsair Dominator DDR3 1600MHz 16GB, Corsair HX650M PSU,
2 x Micron 256GB SSD, Asus GTX 780ti, Corsair H80i, Fractal Define R3, Dell U2711 2550x1440, Logitech G710+, Logitech G500

Horizon

Jag vet inte ens om jag orkar titta. Kanske bara för din skull då... :)

Har bara loggat in sporadiskt de senaste veckorna eller mÃ¥naden. NÃ¥got har hänt med spelet och det resulterar bland annat i att jag i stort sett jämt hamnar i totalt värdelösa lag. Folk spelar som idioter och dÃ¥ menar jag verkligen idioter. Vi Ã¥ker pÃ¥ tokstryk i nästan varenda match och det spelar ingen roll hur bra jag själv spelar. Jag kan spela som en gud och upptäcker ändÃ¥ efter fem minuter att det bara är jag kvar. Det andra som märks tydligt är att skott studsar hur som helst och artilleriet verkar ha nÃ¥gon slags jävla aimbot installerad. MÃ¥lsökande granater á la Bonus.  Är det detta som är premium ammo för artilleri? Det är sÃ¥ sjukt knäckande att förlora fem, sex matcher pÃ¥ raken för att sedan (kanske) fÃ¥ en halvdan vinst och sedan repeteras förlorandet igen. Jag har spelat detta spel sÃ¥ länge nu att jag kan känna att nÃ¥got är fel. SÃ¥ här jävla dÃ¥lig är jag inte och sÃ¥ här skev har matchmakern aldrig varit förr. Dessutom är artilleriet tillbaka med 3-4 vagnar per match igen och det suger verkligen musten ur en att behöva stÃ¥ bakom en jävla byggnad eller klippa med sin E-100 hela fighten för att slippa smulas sönder av artilleri som gör runt 2000 i skada vid träff. Händer inget snart sÃ¥ lägger jag nog WoT pÃ¥ hyllan. Man tappar ju lusten helt och det kan ju inte vara WG's tanke med det hela. NÃ¥got mÃ¥ste vara trasigt...
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

NeoBlood

HÃ¥ller med till fullo!

Personal missions har helt fuckat upp spelet samt det mer RNG baserade accuracy systemet. Inte lika lätt att idag sätta en träff i en fiendes weakspot då man själv susar fram i 50 km/h, vilket jag personligen tycker är bra. Ska man träffa där man vill med tillförlitlighet ska man stå still men jag har märkt att mycket fler skott missar även om man har siktat in sig till max. Min Jagdtiger som förr träffade det mesta oavsett avstånd är inte lika pricksäker...

Sen dom här "Personal Missions" kom till världen skiter ju spelare fullständigt hur matchen går bara dom klarat sitt mission. Ska det "spottas" för 1500 dmg drar alla light iväg för att snabbt "spotta" på andra sidan kartan för att sedan snabbt bli sprängda i luften. När det nu också ändrats så att light's behövs för att "spotta" fiender speciellt för TD's försvårar det ju rejält att alla i det egna laget är borta after 45 sekunder...

Kommer speciellt ihåg en match när två av mina lagkamrater vat tvungna att ramma ihjäl en motståndare... Dom var ju till ingen hjälp för laget alls då dom bara for runt och jagade skadade enemy tanks som skulle gå att ramma ihjäl på en "träff". Sjukt irriterande!

Vet inte vad WG hade tänkt skulle hända då detta gick live... Personligen var det ju 100 ggr bättre innan.

Alla personal missions har ju också tvingat folk att damma av sina SPG's vilket förstör spelet som vanligt. Ska du ha din nya coola STUG måste du ju klara 15 missions med en SPG också till slut. Även om jag inte ägt en SPG på år så lär det väl bli så till slut... Även om jag helt slutat med mina egna personal missons då jag tyckte det bara förstörde spelet. Fick höra av en motspelare då han "one shottat" min Tier 9 Medium med ett skott från en Tier 7 SPG, ingen ammo rack heller. Att Tier 10 SPG's i varje träd blivit sjukt pricksäkra, är dom fullt insiktade träffar dom numera alltid mitt i prick... Vad är det för sport med det? Och speciellt då dom fan gör mellan 1800-2500 i skada.

Men dags att logga på igen Horizonten! Så kör vi en pluton tillsammans och smiskar!

Mumble ska vara fixat nu också.
Asus P8Z77-V, IntelÃ,® Coreâ„¢ i7-3770K Processor @ 4.2GHz, Corsair Dominator DDR3 1600MHz 16GB, Corsair HX650M PSU,
2 x Micron 256GB SSD, Asus GTX 780ti, Corsair H80i, Fractal Define R3, Dell U2711 2550x1440, Logitech G710+, Logitech G500

Horizon

Fasen, det är nog som du säger. Det hade jag inte ens tänkt på. Skiten började ju barka åt skogen precis efter att "Personal missions" introducerades, nu när jag räknar bakåt. Snacka om hål i huvudet från WG's sida. Sen visste jag ingenting om det där med "RNG-baserade accuracysystemet", vad är det? Men nog skjuter jag som en kratta sedan en tid tillbaka och det kanske är därför?

En annan intressant grej är att jag flera gånger blivit kickad från servern efter att ha skrivit kritiskt om ovanstående i matchchatten. Har varje gång fått något skumt meddelande om "blablabla spam chat blablabla". Särskilt när jag nämner matchmakern och WG så händer det. Men... vafan trodde man, så är det väl när man har med vitryssar att göra.

Får väl gå in på det officiella forumet och läsa lite. Kanske whina lite i en tråd så jag antingen blir bannad för gott, eller så kanske det händer något bra till slut. Vi lyckades ju få bort de där fjantiga jäkla rösterna ur spelet för några år sedan, så kanske går det att ordna även detta? :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

bALoO

Quote from: NeoBlood on February 19, 2015, 06:52:42
Mumble ska vara fixat nu också.

Har den varit nere? Ledsen att jag missat i sÃ¥ fall.  :-[
christian punkt bjorkman vid gmail punkt com

Intel i5-4690K -  ASUS Z97-P - 2x4096MB DDR3 - Radeon HD7970

Horizon

Nej, det är hemma hos Neo det inte fungerat pga uppgradering till Win8. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names