News:

No significant change

Main Menu

Replays

Started by Horizon, April 06, 2012, 10:45:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

NeoBlood

Har inte tid att vara försiktig ;) men håller med ibland håller det men oftast inte  :D Slapp i alla fall förnedringen av bli utskjuten av Tiger II:an  ;) Under en annan match igår blev vår Bat. Chat utskjuten av en Luchs!!! Inte all skada givetvis men final blow gick till Luchsen. Vet inte om jag hämtat mig från det om det varit jag...

Passade på att köpa den då det var/är 30% rabatt på ameikanska Tier 8-10.

Gillar E5:an enormt.
Asus P8Z77-V, IntelÃ,® Coreâ„¢ i7-3770K Processor @ 4.2GHz, Corsair Dominator DDR3 1600MHz 16GB, Corsair HX650M PSU,
2 x Micron 256GB SSD, Asus GTX 780ti, Corsair H80i, Fractal Define R3, Dell U2711 2550x1440, Logitech G710+, Logitech G500

Horizon

Oj fasen, då kanske man ska passa på att köpa den där T32'an som jag låst upp.

Luchs'en måste skjutit HE, slår han genom något med vanlig pansarbrytande? :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ft

Kan ni sluta prata om WoT? Eller i alla fall vara lite mindre entusiastiska?

Jag har inte tid med fler aktiviteter och nu kom jag på mig själv med att sitta och YouTuba eländet... :)


Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Horizon

Quote from: ft on May 22, 2013, 22:35:37
Kan ni sluta prata om WoT? Eller i alla fall vara lite mindre entusiastiska?

Jag har inte tid med fler aktiviteter och nu kom jag på mig själv med att sitta och YouTuba eländet... :)

Hehe, welcome to the dark side, ft. Skaffa dig nu ett konto, så du kan sitta tillsammans med oss andra och svära över "idioter!" till lagkompisar och sanslöst "overpowered" ryska vagnar, som t.ex. Type-59'an. Eller vad säger du, Fluff? :)

Jag hade en sån jäkla fin runda med JagdPanzer E-100'an för några dagar sedan. Motståndarna smälte som smör när mina 170mm-granater började regna över dem. Av någon särskild anledning är det extra roligt att tvåla till de där automatladdade franskbaguetterna och den amerikanska T-57 Heavy med sitt alien-torn.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

Trevlig runda ikväll. Fick min favoritposition för JagdPanthern. Hade lite tur som fick hjälp av TD'n, annars hade utgången nog varit annorlunda. :)

https://dl.dropboxusercontent.com/u/17333969/20130613_2317_germany-JagdPanther_33_fjord.wotreplay
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

Oj, måste bara dela med mig av denna lätt förvirrade fight som blev onödigt spännande på slutet. Jag var så uppe i striden med deras 4502P som gömde sig bakom huset att jag glömde att cappa efteråt. E-50'n som drog iväg i början gjorde ett bättre jobb än vad jag gav honom cred för i kommentarerna och arty-baguetten räddade dagen för oss. :)

https://dl.dropboxusercontent.com/u/17333969/20130616_0817_germany-JagdTiger_35_steppes.wotreplay
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

NeoBlood

Denna runda tar jag midsommar på ;) Inte min förtjänst direkt men det var skönt att få skjuta på lite måltavlor  ;D

https://dl.dropboxusercontent.com/u/62947532/20130620_2125_ussr-Object268_23_westfeld.wotreplay

Glad Midsommar!!

Horizon: Jag har fått vara fodervärd åt en kompis konto då nu kan vi köra JT ihop  ;) och E-100...
Asus P8Z77-V, IntelÃ,® Coreâ„¢ i7-3770K Processor @ 4.2GHz, Corsair Dominator DDR3 1600MHz 16GB, Corsair HX650M PSU,
2 x Micron 256GB SSD, Asus GTX 780ti, Corsair H80i, Fractal Define R3, Dell U2711 2550x1440, Logitech G710+, Logitech G500

Horizon

2 x E100 ska man inte jävlas med! Back to back, sen smiskar vi. :) Nu ska jag se din film.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names