News:

No significant change

Main Menu

Replays

Started by Horizon, April 06, 2012, 10:45:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Lupson

Jag blir bara sämre och sämre på WoT. Eller så är det motståndarna som blir bättre.

Försöker komma på en enda vagn som jag verkligen gillat från början till slut. Marder II, VK3002DB. Men som sagt, 100000xp till så kan nog E-50:an börja likna något.

Fick smisk av en T-54 idag, 1-mot-1. Jag började med att dunka in ett skott i sidan samt ramma honom för över 300 dmg. Sen var det kört för mig. Trackad och sönderskjuten. Fick väl ner T-54:an från 1650 till ca 500 hp. Jag hade inte lika roligt.

T-54 är ju bättre än E-50 på nästan allting, är väl bara kanonerna på E-50 som har lite bättre penetration och precision kanske. Tvi.

Sitter ändå fast i XCOM-träsket just nu, så WoT går lite på sparlåga.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Horizon

En fullt uppgraderad T-54 med en bra förare är en tuff nöt att knäcka om du inte själv är fullt uppgraderad i din E-50, så misströsta inte. ;) Han trackar dig, kör in nära så du bara skjuter honom i tornet (studsar med andra ord) och sen blir det svårt. Hans lilla vändcirkel gör det svårt att cirkla honom om du inte trackar honom. Men det är lättare sagt än gjort. :)

Några vagnar jag gillar/gillat är: KV-5, Marder II, E-50, Jagdpanther, AMX 13 90, E-75, Jagdtiger, Type-59, Objekt 704, BatChat, GW Panther. E-100 är väl kul, men lika ofta som man delar ut fetsmisk åker man på ännu fetare smisk själv... känns det som (och dyrt är det). :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Lupson

Tror den lymmeln även använde en consumable för att laga trackningen jag sköt på honom. För det finns väl något repair kit eller så va? Har aldrig använt själv. Men i vissa lägen kan det helt klart vara användbart.

Okej, Stug-III var rätt trevlig också. Generellt har jag väl gillat alla mina TD:s just eftersom man haft mycket bössa sett till tier. JagdPanthern min är ju fullt uppgraderad nu, men jag får inte till det så ofta. Papperspansar och lite klent med hp gör att utrymmet för misstag är minimalt.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Horizon

För det finns väl något repair kit eller så va? Har aldrig använt själv.

Oj! Aldrig använt? Jag har rep kit, first aid kit och brandsläckare som standard på alla vagnar. Räddare i nöden i många situationer. Hänt otaliga gånger att de räddat mig och sen har vi vunnit matchen vilket gett bra mycket mer credits och xp än vid förlust. Jag skulle aldrig köra utan dem. Visst, 3000 credits per kit, men väl värt pengarna när alternativet är att någon trackar dig och arty sedan bombar dig till underkastelse. Aldrig! :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

NeoBlood

#44
Håller med, aldrig lämmna garaget utan med kit, repair kit och brandsläckare tex. Dom första två är obligatoriska, den tredje anpassas efter tank.

Hmm, fan nu blev jag allt sugen på att köra lite tanks igen... Om inte annat för att bara snacka lite skit med er igen.

Kolla om det går att få igång på laptopen igen ;)

Hade lovat mig att inte spela något mer innan jag pluggat färdigt C# men men... Med 4 barn har jag ju inte ens tid att öppna böckerna  ;) och gör jag det somnar jag på två röda.
Asus P8Z77-V, IntelÃ,® Coreâ„¢ i7-3770K Processor @ 4.2GHz, Corsair Dominator DDR3 1600MHz 16GB, Corsair HX650M PSU,
2 x Micron 256GB SSD, Asus GTX 780ti, Corsair H80i, Fractal Define R3, Dell U2711 2550x1440, Logitech G710+, Logitech G500

Horizon

Ojojoj vad WoT suger! Herregud vad det suger. Man bara dör dör dör dör och dör igen. I vansinne kastar man datormusen genom fönsterrutan och får frysa häcken av sig tills fastighetsskötaren fått dit nytt glas. Ujujuj, hujedanemej! Återvänd inte, Neo. Då går det som för den riktige Neo och du hamnar i krig med maskinerna och måste offra dig till slut. Det är inte värt det! Tänk på barnen i afrika!

;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

NeoBlood

Quote from: Horizon on December 03, 2012, 22:23:20
Ojojoj vad WoT suger! Herregud vad det suger. Man bara dör dör dör dör och dör igen. I vansinne kastar man datormusen genom fönsterrutan och får frysa häcken av sig tills fastighetsskötaren fått dit nytt glas. Ujujuj, hujedanemej! Återvänd inte, Neo. Då går det som för den riktige Neo och du hamnar i krig med maskinerna och måste offra dig till slut. Det är inte värt det! Tänk på barnen i afrika!

;)

Hahahaha!!
Asus P8Z77-V, IntelÃ,® Coreâ„¢ i7-3770K Processor @ 4.2GHz, Corsair Dominator DDR3 1600MHz 16GB, Corsair HX650M PSU,
2 x Micron 256GB SSD, Asus GTX 780ti, Corsair H80i, Fractal Define R3, Dell U2711 2550x1440, Logitech G710+, Logitech G500

Horizon

Nu har jag avinstallerat den här jävla skiten. Ashelvetet är ju riggat, ingen fråga om saken. Ska fan skicka hot om både det ena och det andra till vitryssarna för att de förstör en annars helt okej onsdagskväll. Jävla pack och satans jävlar!!!!11

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names