Author Topic: Falcon BMS LAN Halmstad 2012 - ORDER  (Read 8016 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Slammer87th

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 192
    • View Profile
    • Email
Re: Falcon BMS LAN Halmstad 2012 - ORDER
« Reply #16 on: March 27, 2012, 19:29:32 »
Har precis "bränt" två helger på eget fun (skidor i zermatt) så att lägga hela påskhelgen på lan funkar inte för mig  :(  Jag går dessutom på beredskap på morgonen annandag påsk så sorry boys nogo för mig!

Blir det sensommar/hösten och vettig framförhållning så är jag på!

Swebeast

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 605
    • ICQ Messenger - 907636
    • View Profile
    • Email
Re: Falcon BMS LAN Halmstad 2012 - ORDER
« Reply #17 on: March 27, 2012, 22:35:59 »
Sorry people, efter noga övervägande beslutar vi oss för att ställa LAN:et. Anledningen är främst för få deltagare.

Tendensen har varit tydlig de senaste åren; vi har svårare att få ihop tid att "vara tillsammans IRL" :)

Att vara ute i god tid (~5 månader) medger bättre planering för alla MEN erfarenheten säger också att det likväl kan uppstå akuta händelser som resulterar i "no show"....och handen på hjärtat...detta inträffar oftare nuförtiden. Det är samhället vi lever i...och åldersstrukturen på deltagarna som gör det...det är fullt naturligt...och förståeligt.

Idag är det lättare att spela över internet så vi får fortsätta med det tillsvidare!

Happy flying!
/Swebeast

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Lupson

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1801
    • View Profile
    • Email
Re: Falcon BMS LAN Halmstad 2012 - ORDER
« Reply #18 on: March 28, 2012, 12:16:53 »
Tråkigt att det behövde ställas in, men med förhoppning om att LAN som koncept inte är utdöende. Kanske en mindre späckad helg än påsk, lite längre framhållning och möjligen ett annat huvudspel än Falcon? Personligen är jag mer inne på DCS-spelen, som i framtiden kommer bli ännu mer intressanta med JTAC-rollen och lite mer strategiska funktioner.

Tack för att ni försökte!
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Horizon

  • Global Moderator
  • Communist Plan Poster
  • *****
  • Posts: 9109
    • View Profile
Re: Falcon BMS LAN Halmstad 2012 - ORDER
« Reply #19 on: March 28, 2012, 21:48:52 »
Tack för att ni försökte.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ft

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2725
    • ICQ Messenger - 612969
    • View Profile
    • Email
Re: Falcon BMS LAN Halmstad 2012 - ORDER
« Reply #20 on: March 30, 2012, 19:22:39 »
Stort tack för försöket!

Tror lite som Lupson, att påskhelgen är svår. Svårare än den varit, just för åldersstrukturen på deltagarna. Det är mycket familjeri och jag märkte själv att det inte var så uppskattat att vara borta påskhelgen... även innan det dök upp en flytt.

Undrar om spelet spelar så stor roll? Också mest inne på DCS för närvarande, men som jag sagt tidigare tycker jag mest det är kul att träffas och tar vad som bjuds. ArmA-LAN kanske jag står över. Minecraft, däremot... ;)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus