MC-mässa - På två hjul

Started by Slammer87th, January 29, 2012, 19:38:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Slammer87th

Knallar runt på MC-mässan i götet och vem springer man på om inte Dubbel0zero med sällskap :) Många läckra hojar var det på mässan och suget på en ny tvåhjuling blir inte direkt mindre av sånadär "inspirationsresor"! På kvällen West Side Story på Göteborgsoperan - fascinerande och samtidigt tragiskt med tanke på att den skrevs 1957 och storyn med segregation, gängbråk och meningslöst våld är lika aktuellt som om den var skriven idag  :( 

Dubble0zero

#1
Hojjar är alltid läckra!
Dock så måste jag säga att mässan kändes mindre än tidigare år på nått sätt, men det tyckte jag förra året också iofs.
Trevlig show också, det var länge sen jag såg stunt och trial på riktigt nu, blir lite mer än att bara kolla filmer.

Vilken hoj jag än provsatt så kändes den inte bättre än den jag har...
Det är ju iofs bra eftersom att jag inte måste tråna efter en ny, men samtidigt nästan lite tråkigt eftersom att jag inte kan tråna efter nån ny...
Men det är ju ett I-landsproblem av hög klass, så jag ska inte klaga. :D

En ny offroadhoj får det bli nån dag när jag får pengar, och när jag får ännu mera pengar och nånstanns att köra så blir det nog en trialhoj också. :)

Angående west side story, är inte det en "modern" version av romeo och julia, eller blandar jag ihop musikalerna nu?
I såfall så vill jag bara dra din slutsats ännu längre och inse att människor och vårat samhälle dessvärre inte har förändrats nämnvärt på flera hundra år, tragiskt, men samtidigt en viktig insikt. 

Edit:
Det går så bra när jag skriver ett inlägg och sen glömmer bort vad jag tänkte skriva ifrån början. Det var trevligt att springa på lite känt folk, jag träffade Vanheden några minuter efter att jag och slammer hade pratat. Kul att träffa er båda, det har ju inte blivit så ofta nu för tiden för min del. =)
...000... =)