Man kan ha simulatorer som jobb också faktiskt!

Started by Mupp, January 06, 2012, 15:39:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mupp

Jag hoppas ni ursäktar mig, jag tänkte göra lite reklam. Syftet är inte, som med all annan reklam, att beröva er fri vilja och självrespekt. Precis tvärtom när jag tänker efter.

Min gissning är nämligen att det här på detta trevliga forum finns ett helt gäng ingenjörer eller liknande med flyg- och simulatorintresse. Så jag kommer med ett tips: ta en titt på denna länk.

Ser det intressant ut så sök för skråen!

Lupson

Quote from: Mupp on January 06, 2012, 15:39:01
Jag hoppas ni ursäktar mig, jag tänkte göra lite reklam. Syftet är inte, som med all annan reklam, att beröva er fri vilja och självrespekt. Precis tvärtom när jag tänker efter.

Min gissning är nämligen att det här på detta trevliga forum finns ett helt gäng ingenjörer eller liknande med flyg- och simulatorintresse. Så jag kommer med ett tips: ta en titt på denna länk.

Ser det intressant ut så sök för skråen!

Hade tjänsten varit i Göteborg hade jag nog tagit mig en funderare!
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Mupp

Det finns fisk att köpa på flera av dom större matbutikerna i staden, så det finns inget som hindrar en flytt från Götet!


Lupson

Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Mupp

Där har du chansen! Det finns några lite enklare demo-simulatorer som åker på mässor (där "vanligt" folk kan komma in) då och då, men simulatorerna som visas på det här "eventet" kommer inte utanför grindarna. Och dom är väl värda ett besök... Även flygprov är värt resan måste jag tillägga. Det hör inte till vanligheterna att man kommer så nära flygplanen.

ft

Jag kan intyga att han inte våldför sig på sanningen. ;)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus