Patch 1.60 till A2:OA släppt!

Started by KeyCat, December 22, 2011, 18:58:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

KeyCat

Quote from: ctrl on January 06, 2012, 21:33:07
Tittar bara till Nosig mycket sporadiskt numera, du får pallra dig till MasterArms om du vill ha min uppmärksamhet ;) BTW har du sett att CS Arma försvinner men att det är en ersättare på G?

Jasså det är där folket hänger nuförtiden ;)

Hade ingen aning om det med CF men det verkar ju som det blir fortsättning fast med nytt namn/crew! Hoppas på ett bättre cap system för jag gillade inte riktigt förra, gav möjlighet till 2.5 tim stiltje...

/KC

>> It's all about teamwork! <<

zebra

Är det någon som brukar köra wargames?

ctrl

Jag kör Arma-wargames nu, imorgon kväll liras slag 2 av 4 i denna första beta-campaign.

Sista CF-Arma körde jag, Keycat och Rivvern.  Rivvern och Keycat tar paus nu.

Jämfört med sista CF-Arma så är det två "compounds" som hör ihop med två av de tre flaggorna. Har man inte "compoundet" så kan man inte ta tillhörande flagga. I förra matchen innebar det tyvärr bara att lagen tog varsitt "compound" och sen vart det samma sista sekunden slagsmål om sista flaggan. :-/
Control
87th Stray Dogs VFW


Rivvern_

Intressant. Fortsätt gärna att rapportera CTRL! Jag kommer säkert sätta tänderna i den turneringen i framtiden.

zebra

låter kul,, såg att det var ett gäng moddar som måste installeras. Får sätta mig in i det och se hur det går.


ctrl

Battle 2, i går kväll var mycket bättre. Båda lagen slog över kontroll av båda compounden under hela matchen. Trots numerärt underläge så hade mitt lag överläget under större delen av kvällen. FI lyckades sno vårt ena compound under de sista minuterna men då hade de offrat så många av sina trupper att de inte hade någon chans att sno mittflaggan. :D
Control
87th Stray Dogs VFW