Black Shark 2 Released

Started by KeyCat, November 03, 2011, 13:41:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lupson

Quote from: KeyCat on November 06, 2011, 15:48:47
Ser nu att de anger följande minimkrav på deras hemsida...

 
QuoteMinimum system requirements: Operating system: Windows 7 64 bit...

/KC

Hittills har det funkat bra i 32-bit för mig. Efter att jag körde den där fixen alltså, vad den nu egentligen gör...
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Swebeast

Jag kör Boot Camp på min iMac 27"..får se hur DET går :) (Win7 Ult 64-bit)

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

KeyCat

Quote from: Lupson on November 06, 2011, 16:11:07
Hittills har det funkat bra i 32-bit för mig. Efter att jag körde den där fixen alltså, vad den nu egentligen gör...

Hur mycket minne har du på ditt gfx kort Luppe?

@Swebeast: Har du bara tillräckligt med minne så kommer det nog att funka utmärkt.

/KC

>> It's all about teamwork! <<

Lupson

Quote from: KeyCat on November 06, 2011, 16:27:41
Quote from: Lupson on November 06, 2011, 16:11:07
Hittills har det funkat bra i 32-bit för mig. Efter att jag körde den där fixen alltså, vad den nu egentligen gör...

Hur mycket minne har du på ditt gfx kort Luppe?

@Swebeast: Har du bara tillräckligt med minne så kommer det nog att funka utmärkt.

/KC

Har 1GB på grafikkortet. Och 2GBG på moderkortet.

Kortfattat kan man väl säga att jag får fin fps så länge det är små uppdrag. Även inne i städer etc. trots att jag kör 1920x1200. Däremot blir det ju riktigt slött när det blir fler enheter/stora uppdrag. Men så har jag ju halvantik CPU och kasst med internminne.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Dejjvid

KeyCat, fixa 64bit så vi kan lira lite!

Nu har jag varit frånvarande länge nog... ;) Nu vill jag spränga en massa saker multiplayer :)

Jag har precis köpt en ny spelrigg, så den gamla datorn är server.

Dejjvid

Lite bilder från BS2, allting på högsta. Härligt med röken som är beroende av vinden. Och vattnet reflekterar riktigt fint.  8)

Rivvern_

Tyvärr ser det fortfarande ut som en öken. Lite mer variation i terrängen hade inte skadat.

Dejjvid

Nu är det faktiskt vinter, då ser det väldigt lätt ut som ett ökenlandskap. Jag ordnar lite bilder till dig ikväll på en frodig sommar... ;)