Mer än vad ord kan beskriva

Started by Mr Jim, February 16, 2002, 15:29:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Weas

I dukumentären verkar det som om det är en avbruten start som gör att de måste buklanda, och det börjar brinna, om och om igen, men den automatiska släckningen förhindrar en brand. Man kan nästan se hur det pyser till när den går igång, ett stort moln av vit rök.

Jag tänker ta med denna till LANet om vi bara kan fixa en tv eller nåt, annars får ni se den hemma hos Sandro
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


TrakDah

Bara så ni vet det:
Detta är inget "fantastiskt". F1-bilar har haft det bra länge och tillika flyg i väst (Saab, amerikanska och andra)
T.o.m vanliga bilar har det idag! (ex min Allfa)

Det "nya" äär att Su27/MiG29 var de första ryska som har självtätande tankar.

/TrakDah

Weas

Ã¥rsmodell? Snygga, snabba
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


TrakDah

Alfa 156 Sportwagon 2.0 TwinSpark, år 2000

Weas

Du måste tjäna kosing!
Jag jobbade på en bilfirma som sålde bla AR. Snygg panel i 00an.
Hade en kund som specialbeställde ferrari röd läderklädsel, liten läckerbit...

Dyr körglädje :)
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


TrakDah

QuoteOrginally posted by Weas

            Du mÃ¥ste tjäna kosing!
Jag jobbade på en bilfirma som sålde bla AR. Snygg panel i 00an.
Hade en kund som specialbeställde ferrari röd läderklädsel, liten läckerbit...

Dyr körglädje :)

Hmmm

Inte dyrare än Volvo S/V40, eller S60, eller Saab 9-3, eler Audi A4, eller BMW 3...
Det är faktiskt g:a billig, speciellt med tanke på körglädjen :)
Krasst räknat: 2500/mån + bensin och service.

Röd skinnklädsel (för jag hoppas han valde skinn och inte läder ;) ) är inte min smak: det blir lite väl mycket bordell över det hela med svart panel och rött skin...

Kul med någon annan som gillar Alfa :)

/TrakDah

Mr Jim

"För mkt bordell över det hela"

:)

TradDah du är underbar. Nästan lite Jan G stämpel över ditt sätt och det menar jag är en bra sak då ;)

Alfa är tuffa. Om jag blir förmögen ska jag kanske ta körkort.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Mr Jim

#15
ctrl>Hehe. Man får tycka vad man vill. Tur är väl det att presidenten inte har mkt att säga till om egentligen. Han är med som en bild utåt. Ett simpelt undervisningsprogram om detta är att glo på tv serien Vita huset tex.

Jag längtar tills den dagen när USA får en kvinnlig eller svart president. Och vem glömmer inte

"We say like they did in the old west, we want bin laden dead or alive"

Som säkert märkt har jag inte mkt respekt för jänkare. För mkt patriotiska tankar. Dock har jag gigantisk respekt för intellektuella jänkare samt officerare i deras militärmakt. Hade turen att träffa flera av båda sorter när jag skaffade internet 93 och har kvar dom fortfarande på icq;n :)

Eller kan nån säga Kyoto-avtalet? ;)

Eller varför USA använt sitt veto för att inte tillåta FN observatörer i mellanöstern/palestina.

Hellre demokrater än republikaner. Men dom är endå båda extrem höger enligt våra svenska mått.

JA ja. Nog om mina egna synpunkter.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com