Spotify kräver Fejsbok-medlemskap

Started by Horizon, September 28, 2011, 06:24:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Nu har jag fipplat lite med G+ och lyckats (tror jag) lägga till lite folk i några kretsar. Tror även att jag lyckades ladda upp en profilbild. Se, jag är inte omöjlig! :) ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Control87th

gott, då är det bara de andra 99,5% av mina kontakter som ska över ;)
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Rivvern_

#10
Har försökt att flytta över kontakterna från fb till G+ men utan att lyckas. Inte ens via Yahoo.

Brat

Testade idag, mitt gamla ICQ2002a funkar ännu....
-Brat

Horizon

Quote from: Brat on September 29, 2011, 18:23:20
Testade idag, mitt gamla ICQ2002a funkar ännu....

Du märkte inte att Mossad stod bakom gardinerna inom två röda efter att du startat ditt gamla ICQ? ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Brat

Och jag som trodde att kommunen satsat på fas3are med lövräfsning hos pensionärer som service, det förklarar varför alla har samma MP3 spelare i ena örat, tänkte att de bara hade fått en billig mono-modell!  ::)
-Brat

Horizon

Haha, Mossad satsar på kamouflage á la leaf blower. :D

Nä, nu känner jag att det här håller på att spåra ur i vanlig ordning. Denna gång faktiskt utan ft's hjälp, vilket är smått sensationellt. Åter till ordningen!

Märker att det är fler och fler som börjar dra öronen åt sig angående Facebook och hur de nästlar sig in i större och större delar av ens vardag. Har hört många snacka om att stänga kontot eller byta till G+ eller vad det nu finns för andra alternativ. Kanske börjar gemene man vakna? Det har väl med medias uppmärksamhet att göra kan jag tänka mig. Frågan är bara om det verkligen kommer att hända något eller om stormen blåser över och sen är det business as usual igen?
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Phlerp

Och Google skulle vara så mycket bättre? De har redan tillgång till så otroligt mycket mer information om dig. Facebook är en räka i förhållande till Google.