News:

No significant change

Main Menu

BMS 4.32

Started by Oden, September 04, 2011, 07:17:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Baztid

Grymt kul flygning igÃ¥r! Helvetes nöjd att ja lyckades slanga tankern  ;)

Kontrar din exponering av mina bedrifter med vice versa..

Justin Slangar


Lagomt tight rote på hemväg.. I Falcon gdammit!! :)




Do you know how you can tell if there's a fighter pilot in the room?

.

Don't worry, he'll tell you.

Rivvern_

Startade en kampanj igår. Hoppade in i först bästa flight som var en Seed strike och drog iväg.

På väg till target var det en SA site (minns inte vilken typ) skicka iväg några chaffs och flares och fortsatte. Nära target låste jag upp mina HARMs och avfyrade. Jag vänder hemåt då området var ganska HOT. Ser den där SA siten börja skjuta robotar mot mig igen. Växlar över till GBU och sätter max ripple. Nu jävlar! Låser upp stationen med FCRen och en stund senare är det bombs away. Klockren träff. Fem av sex bomber träffar och jag fortsätter hemåt!

Måste tyvärr erkänna att jag på finalen blandade ihop landningsbanan med en skyskrapa. LOL. Jag följde ATCn blint och upptäckte efter en stund att banan låg 3km jämte mig.

Horizon

Är det några särskilda inställningar man ska göra innan man drar igång? Fanns ju en del under configuration om man säger så...
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Rivvern_

Jag har tagit bort filmen i starten. Den gjorde så att jag bara fick en svart bild efter filmen.

Horizon

Ok, inga större ändringar alltså. Ska bli kul att testa. Min gamla MS Sidewinder borde inte ställa till några problem hoppas jag.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

KeyCat

#37
Hoppas det blir lite flygning i helgen, hinner inte mappa HOTAS men tänkte flyga en sväng ändå och se hur MP funkar och ta del av era lärdomar ;)

Testade som hastigast igår och köra A-A guns mot en MiG-29 och jag lyckades inte få ner honom innan deppan tog slut, gjorde 3 försök - LOL

/KC
>> It's all about teamwork! <<

ctrl

Dels ska jag ut med min fru ikväll och dels har jag inte fått någon TS info så det blir inget flygande för mig ikväll... men kanske på söndag
Control
87th Stray Dogs VFW


Fluff

Svarat via PM. Dock till control87th-kontot då ctrl-kontot inte verkar kunna ta emot PM.
Odi profanum vulgus, et arceo