Arma & PR = kärlek

Started by zebra, September 01, 2011, 15:09:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

zebra

Hej gubbar,

Jag vet inte hur många av er som känner till Project Reality, en mod-community som moddat BF2 under några år, till fullständig "oigenkännlighet". Fokus har legat på realism, men eftersom originalet har några år på nacken så är grafiken inte direkt state-of-the-art.
MEN,,, sedan ca 18 mÃ¥nader sedan kom man överens med Arma-folket om att pÃ¥börja moddandet av Arma2 och nu verkar det landa en Beta-version from imorgon, den 2/9. 
Med tanke pÃ¥ grafiken i Arma2 och spelvärdet och ljudet i BF2/Pr0,97 sÃ¥ är förväntningarna högt ställda. 

Vet inte om det intresserar er, men det vore kanon om det fanns nÃ¥gra sugna pÃ¥ att hänga pÃ¥.  Tror som sagt pÃ¥ en häftig realism.

Läs/se mer pÃ¥  http://www.realitymod.com/

/z.

Lupson

Ser coolt ut. Kanske kan få mig att gräva fram Arma2 och ge det en ordentlig chans.

Behöver kanske en ny dator först så det flyter på fint.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

KeyCat

#2
Självklar test i helgen! De har jobbat/jobbar hårt med denna...

Quote
Common
Added Suicide Vests
Added VBIED's
Added Cargo & dragging: supporting vehicle and containers (using either physical or virtual cargo).
Added Hesco's & hesco structures & other fortifications (WIP)
Added custom boxes, crates and containers.
Added FX addon
Added Mines addon

Dialogs, UI, HUD's
Changed: AGM-114K Hellfire Missiles are now optically guided (Mando Missile ArmA)
Added Armaments dialog with class selection and backpacks
Added Squad Managements dialog - with squad locking, invites, etc.
Added Various mini HUD's: compass, range finder, messages, etc.
Added Question HUD (allowing yes/no responses to system or player questions).
Added Respawn dialog - supporting FO's, RP's, HO's.
Added ROE violation tracking
Added Scoring dialog - with game mode specific stats.
Added Squad comm's menus.
Added Player name & Crew Names HUD.
Added FlexiMenu: Rose menu for Squad menu & Interaction menu.


Medic System
Added Medic system - for limited self first aid, plus assistance first aid, plus full medic first aid.
Added Drag out unconscious wounded from vehicles.

Vehicle Specific
Airlift system - for cargo transport via helicopter.
Added Basic airdrop options from aircraft.
Added Upright vehicles which have rolled over. Requires between 1-8 players depending on size of vehicle, ATV->Truck.
Added Mortar/artillery interface. (Placeholder, until next release.)
Added Vehicle Maintenance system - Rearming, Repairs, Refuel at certain service points, plus offsite tyre repairs. These are manually initiated.
Removed all automatic rearming, refueling and repairing from all trucks and ammo crates.
Added Weapon/ammo-specific ammo supply boxes for all static mounted weapons. Eg: DSHKM MG ammo box (50Rnd 127x107) with 8 supplies.


Game Modes
Added A&D mode
Added A&S mode
Added CI mode

Sounds
Added New Sounds for Warrior : Internal and external engine and noise sounds, Rarden 30mm and Chaingun sounds, HE and AP impact sounds, turret traversing sounds.
Added Quadbike sounds.
Added Opfor and Bluefor small arms weapon firing sounds.
Added Apache M230 firing and impact sounds.
Added impact sounds for 30mm 2A42 opfor vehicle mounted weapon (BMP and Vodnik BPPU).
Added firing sounds for PKT opfor vehicle mounted MG

Models
Added Warrior
Added British MTP Soldiers
Added Merlin
Added Chinook (Specular Map Issue - WIP)
Added Apache
Added Jackal

Removed Jackal (BAF Lite Jackal used as Placeholder)
Added SV MAN Truck Variants
Removed SV MAN Truck Variants (BI MTVR Placeholder)

Weapons
Added all British Weapons (BAF Retexture - Placeholder)

Maps
Added Afghan Village v0.1
Removed Afghan Village v0.1 (Currently has a number of issues)

Missions
Added missions for Takistan
Added missions for Zargabad
Added missions for Afghan Village
Removed missions for Afghan Village

Inte illa för en ver 0.10 Beta.

/KC
>> It's all about teamwork! <<

Oden

Ser ingen direkt imponansfaktor över att spela med BAF, men så är jag ju gammal och bitter :)

Rivvern_

Jag gillar det! Lyckades få min squad dödad. Stängde snabbt av och nu skäms jag.

RedOne/ zalzam

Från Salsam:

Sett fram emot detta, men fÃ¥r det tyvärr inte att funka  :-\
Vad skall jag ha installerat i grunden för att det ska fungera? Arma2, OA eller Combined Arms?
Hur gjorde ni? fÃ¥r bara upp felmeddelande där det stÃ¥r att jag skall installera om, vilket jag gjort - med samma resultat. StÃ¥r inte vad som är fel  :'(

Help me Obi-wan Kenobi... your my only hope...
------------------------

Lasse Sandberg

zebra

Tjena Salsam,, såg jag dig inte ute i kriget för någon vecka sedan?

Vet inte som du funnit svaret, men det är Arma combined forces som gäller..
Har provat ett par gÃ¥nger och tycker spelet def har potential. När de har fÃ¥tt till det sÃ¥ har jag svÃ¥rt att se nÃ¥got som skulle kunna slÃ¥ detta.  Ljudet är fortfarande inte optimalt,  miljön rycker för mycket (kanske mina settings), men det är ju trots allt en beta. 
Vore kul om att vi blev en sammansvetsad pluton. :-)

z.

KeyCat

Hur gick det Salsam, fick du igång det?

/KC

>> It's all about teamwork! <<