World Of Warplanes tillkännagivet

Started by Salsam, June 07, 2011, 17:45:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

NeoBlood

Quote from: bALoO on August 20, 2012, 19:36:29
Jag fick min inbjudan till beta-gruppen idag. Skall försöka få mig ett par vändor ikväll.

Coolt, berätta gärna när du testat.
Asus P8Z77-V, IntelÃ,® Coreâ„¢ i7-3770K Processor @ 4.2GHz, Corsair Dominator DDR3 1600MHz 16GB, Corsair HX650M PSU,
2 x Micron 256GB SSD, Asus GTX 780ti, Corsair H80i, Fractal Define R3, Dell U2711 2550x1440, Logitech G710+, Logitech G500

Lupson

Quote from: bALoO on August 20, 2012, 19:36:29
Jag fick min inbjudan till beta-gruppen idag. Skall försöka få mig ett par vändor ikväll.

Fick min jag också. Hinner nog inte testa något ikväll. Får se om det är NDA eller om man får tjöta om spelet.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Lupson

Hann testa lite igår. Så vitt jag kunde utläsa ur NDA-dokumentet får jag nog inte säga någonting alls om något, annars kommer Wargaming och knackar på dörren med stora batongen. Typ.

Något jag dock skulle gilla vore om World of Warplanes får samma flygkänsla som IL-2, men med allt kul "runt omkring" som World of Tanks erbjuder.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Horizon

#11
Jag är bara intresserad om det finns Stukas med såna där haubitsar på. Fast en P-39 med 37mm i propellernavet går också bra. :D

Edit: 6:25 in i videon. :)

Flying the P-39: Inroduction to the Bell P-39 Airacobra Fighter (1942)

Edit2:

Nu när jag tänker efter... så kanske jag kommer att gilla WoW (hmm, det där såg fel ut) trots allt. När vi pratat om det tidigare har jag bara sett en enda stor furball framför mig, med typ 30 jaktflygplan som jagar efter varandra kors och tvärs. Jäkligt skoj i längden... inte.

Men nu slog det mig att det kanske även kommer att handla om rena attackuppdrag, med eller utan jakteskort. Fan vad tufft! :D Får massor av bilder framför mig där man vrålar fram på låg höjd i sin tungt lastade P-47, AAA som blixtrar runt omkring en och fientlig jakt som kommer dykande från ovan för att försvara... vad det nu är man är på väg att smälla skiten ur.

Undrar om det är så de tänker? Vet att ni inte kan säga något, men så småningom kanske man får veta. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

bALoO

Haubits-Stukas och P39or verkar inte finnas som flygbara än. Här är en länk till teknologiträden: http://worldofwarplanes.com/media/?category=4
Intel i5-4690K -  ASUS Z97-P - 2x4096MB DDR3 - Radeon HD7970

Horizon

Men ground attack verkar vara helt rätt!

http://worldofwarplanes.com/media/show/102/

Och ahhhh... La-7, min favorit! :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Phlerp

Någon som tittat på War Thunder (fka World of Planes)?  http://warthunder.com/
Personligen tycker jag det ser ut att vara roligare. Gameplay verkar mer likna gamla hederliga Warbirds än WoT som ju egentligen bara är Counter Strike fast med stridsvagnar.

Jotte

Beta"testar" War Thunder nu. Riktigt roligt. Känns väldigt likt gamla Il-2 som jag inte lirat på evigheter, fast med MMO/RPG twist.