Author Topic: Matchmakern from hell  (Read 1557 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

  • Global Moderator
  • Communist Plan Poster
  • *****
  • Posts: 9109
    • View Profile
Matchmakern from hell
« on: June 04, 2011, 09:51:27 »
Jag är så jäkla trött på matchmakern i WoT. Jag kör med min VK3001(P) fullt uppgraderad och hamnar i stort sett hela tiden i slag med horder av IS-4'or, Tiger II'or, T-32'or osv osv. Visst finns det några stycken av min egen sort i motståndarlaget men vi har ju fan ingen chans mot de stora vagnarna. Antingen studsar AP eller så gör HE typ 4% i skada per träff oavsett var man träffar dem och då är det ändå en 88'a jag skjuter med. "Scouta" ropar mina medspelare och jag rullar fram försiktigt för att se bakom hörnen eller över krön. KABLAMM och så är jag bandad eller stendöd på första träffen. Bästa chansen att överleva och åtminstone få skjuta ett par skott är att campa kring sin egen bas och vänta på att slaget antingen är vunnet eller att hela jävla horden kommer rullande och skjuter ut dig så fort de får syn på dig.

Det här gäller särskilt om man kör i pluton med någon av er andra, men även ganska ofta när jag kör själv. Hur fanken funkar matchmakern egentligen? I morse hade jag fem förluster på raken där jag knappt hann skjuta ett enda skott och datorn var på väg ut genom fönstret. Som tur var nöjde jag mig med att "ragequitta" som ungdomarna säger...
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Baztid

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 671
    • View Profile
Re: Matchmakern from hell
« Reply #1 on: June 04, 2011, 18:26:03 »
Jag upplever samma.. Lika inrikta sig på köra dom största elakaste vagnarna för man hamnar med dom iaf.
Do you know how you can tell if there's a fighter pilot in the room?

.

Don't worry, he'll tell you.