Arkadstridsvagnar i sitt esse

Started by Horizon, April 18, 2011, 21:21:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Har också slut på guld... det gick åt i rasande takt när jag började konvertera xp från alla mina vagnar. Får se hur länge min policy att bara köpa guld en gång i månaden håller. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

NeoBlood

Ja guldet gÃ¥r Ã¥t och dom smarta ukrainarna kommer säkert köra dessa 5x xp igen med tanke pÃ¥ hur mycket guld folk spenderar pÃ¥ att konvertera till "free xp"  ;)

Själv sitter jag på 34.000 "free xp" som jag inte riktigt vet vad jag ska lägga på.

Eller snarare inte slösa iväg dom på första bästa "bling-bling.

Har så jag kan låsa upp både T-43:an och en SU-85 från T-34:an men då är dom slut.

Nog bättre att spendera allt pÃ¥ T-43:an sÃ¥ den blir grym frÃ¥n första början. Den kommer man ju ha ett tag med tanke pÃ¥ att nästa tank ligger 97.000 xp bort  ;)

Minns från betan att det var riktigt drygt.



Asus P8Z77-V, IntelÃ,® Coreâ„¢ i7-3770K Processor @ 4.2GHz, Corsair Dominator DDR3 1600MHz 16GB, Corsair HX650M PSU,
2 x Micron 256GB SSD, Asus GTX 780ti, Corsair H80i, Fractal Define R3, Dell U2711 2550x1440, Logitech G710+, Logitech G500

Baztid

Jag ska köra så långt ja bara kan utan att köpa guld iaf. Inne på amerikanska vagnar atm och kämpar med att skrammla ihop 68k xp till M2 medium.
Kört en del idag och har nästan 30k redan!
He gÃ¥r ganska fort ändÃ¥  ;)
Do you know how you can tell if there's a fighter pilot in the room?

.

Don't worry, he'll tell you.

Horizon

Neo: Du kan gärna få skänka lite av din free xp till mig. :) Själv slösar jag dem så fort jag får dem. Varje vagn ska snabbt upp till elite så jag kan använda den för att samla xp till kommande vagnar. Tyvärr blir det ju en del guld som sagt... undrar hur jag ska förklara alla paypalkvitton för frugan... hmm...

Baztid: Du köper inte ens ett premiumkonto?
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

Damn, föll för trycket och handlade mer guld. Närmare bestämt 5500 stycken... Nåja, det blev ca. 35000 free xp när jag konverterade från alla mina elitvagnar, så nu är både Stug III'an och VK3001 (P) upplåsta. Nu ska det bara grindas pengar så man har råd att köpa något också. :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Lupson

Fick äntligen XP nog för att uppgradera VK3002(DB) med det större tornet och därmed också 8.8 L/56. Blev en helt ny vagn, 5 kills första rundan :-). Vagnen tappar i acceleration, men nu har man ju lite kräm i bössan. Dessutom gör 120mm front turret underverk och DB:n är känd för att "bounca" många inkommande projektiler. Jag tog emot 20 träffar en battle igår utan att stryka med :-)
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Horizon

#38
Skönt att höra att det finns något att se fram mot. :)

För att motverka det trÃ¥kiga med kanoner som sällan slÃ¥r genom tunga stridsvagnars pansar sÃ¥ köper jag dÃ¥ och dÃ¥ 4-5 "guldprojektiler". Sen spelar jag som vanligt med AP och HE, men  laddar laddar guld/HEAT när jag stöter pÃ¥ en tung vagn. Det är särskilt roligt när man kör med Hetzern och möter en KV eller nÃ¥t som tror att de ska fÃ¥ en lätt match. Sen plockar man ner dem med 40-50 procent pÃ¥ första granaten och dÃ¥ är de inte sÃ¥ kaxiga längre. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Baztid

Köpte guld och fixade premium :)
Min M2 Medium med 7.5 Howitzer är så jävla pimp!
Do you know how you can tell if there's a fighter pilot in the room?

.

Don't worry, he'll tell you.