Arkadstridsvagnar i sitt esse

Started by Horizon, April 18, 2011, 21:21:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lupson

Aha, det förklarar saken! Jag kollade mina stats nu och bästa fighten i VK3001(P) fick jag 1237 xp för. Dagens första fight blev bara ca 2500 xp :-( Får se till att köra en riktig feg campingstrid imorgon :-)
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Justin Case

Vill bara nämna att även jag är såld på detta spel!

Horizon

Quote from: Justin Case on May 08, 2011, 23:03:52
Vill bara nämna att även jag är såld på detta spel!

Jag hörde detta från Rivern som var med mig och Neo och spelade en stund igår kväll. Kul att se dig även i stridsvagnsmundering! För övrigt kan jag meddela att jag drömde att du och jag flög 737 inatt och jag var kapten. Problemet var att du fick tala om hur jag skulle göra hela tiden och till slut flög jag in i en byggnad eller nåt. Kan ha varit för att jag försökte manövrera planet som om det vore en Su-27. :D

Ikväll blir det mer stridsvagnar, jag blir mer och mer såld på min nya TD-vagnpark. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Justin Case

Haha! Vilken tur att det bara var en dröm, annars hade ju jag varit bitchen på flightdeck!

Horizon

Quote from: Justin Case on May 09, 2011, 13:54:27
Haha! Vilken tur att det bara var en dröm, annars hade ju jag varit bitchen på flightdeck!

Är du inte det varje dag? ;) :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Lupson

...och nu har jag uppgraderat till VK3002(DB). (P) blev faktiskt rätt okej när besättningen var uppe i över 90% och jag outfittat den med diverse lull-lull.

Nu blir det att grinda DB:n ett tag för att få ordning på motor, band och torn. Men den är överlag kvickare och har över 1100 hp, många verkar gilla den skarpt även om den "bara" kan montera 8.8 L/53 som bäst. Min första battle i den så hade motståndarlaget en Maus...
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Horizon

Själv har jag haft en riktig skitdag i WoT. Lirade lite mitt på dagen och dog nästan direkt i varje battle jag startade. Var det inte en "one shot" i sidan på min värdelösa Panzer III/IV så var det en lyckträff med artilleri eller liknande. Enda trösten var väl att mitt lag nästan varje gång vann hela fighten till slut, så det har åtminstone skramlat in lite xp och pengar. Första vinsten kan jag dock vara utan... 1500 xp med bonusen... :(
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Lupson

Jägarns vad det går upp och ner. Igår/imorse hade jag bara förlust efter förlust. Det är riktigt jobbigt att köra VK3002(DB) med 7.5 L/70 när man möter idel IS-3, Tiger II och de där amerikanska über-vagnarna. Kommer bli en tuff resa, fetaste är fortfarande bara 8.8 L/56 som inte har någon direkt imponerade genomslagsförmåga.

Dessutom har jag slut på gold, borde köpa mer och så köra Wespe/Marder II och ta "convert" på all XP jag tjänar ihop där medan min DB brinner.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X