News:

No significant change

Main Menu

Shockwave Flash kraschar

Started by Horizon, March 23, 2011, 19:07:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Flash har börjat krascha för mig i både Chrome, FF och IE. I Chrome står det att Chrome stött på ett problem och måste avslutas men när jag klickar på "skicka inte felrapport" så stängs inte läsaren utan jag får bara ett meddelande som säger att Flash kraschat, sen kan jag fortsätta surfa utan Flash. Har letat efter något att avinstallera/ominstallera men det verkar inte finnas något sånt för Flash, eller? När jag går till Adobes hemsida och försöker ladda ner senaste versionen av Flash säger sidan att jag redan har Flash i Chrome och att den uppdateras varje gång Chrome uppdateras... men det finns inga fler uppdateringar till Chrome. Åter på ruta ett.

Vad göra? Grymt irriterande att inte kunna kolla rörliga nyheter på webben osv.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Lupson

Överklockat grafikkortet på sistone? Jag får det problemet när jag kör överklockat iaf.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Rivvern_


Horizon

Ska testa att klocka ner grafikkortet. Har dock kört överklockat i över två år så jag förstår inte varför det ska börja krångla nu? Kanske ska öppna lådan och se om det är dammigt... :)

Rivern, vad menar du med att det händer titt som tätt? Jag har aldrig haft problemet förr och nu har det varit kört i över en vecka.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Rivvern_

Det händer titt som tätt på senare tid. Jag använder Chrome och det brukar fungera att köra refresh på sidan. Jag tror att det har med tunga videoströmmar att göra men jag vet inte.

Horizon

Jaha, jag får väl testa ett tag till innan jag ringer och bombhotar Adobe. :)

Hmm, varför står det en mörk van utanför min port redan någon minut efter att jag skrivit ordet "bombhot"? :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Obizzz

Upplever också att det händer då och då i Chrome.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Horizon

Det är ju inte bara i Chrome det kraschar, utan även i FF och IE. Hur funkar det där Flash egentligen? Är det ett enskilt program som sen "anropas" av varje webbläsare, eller finns det inbyggt i alla webbläsare separat?
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names