News:

No significant change

Main Menu

Ny Saitek X36 USB för 399:-

Started by griffin, June 19, 2002, 17:46:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

griffin

Såg att min lokala spelbutik har ett parti X36 USB för 399:- (throttle och stick).

Tämligen bra pris för "fattigmans cougar". Jag köpte mina (ej USB) för över tusenlappen för några år sedan!

Om någon är intresserad så kan jag tänka mig att köpa och skicka med posten - men jag har dock inte möjlighet att lägga ut själv så vi får fundera ut nåt bra sätt om det skulle komma på tal.

Jag bor i Norrköping och butiken är Gameshop, för övrigt.

mvh Jens/Griffin
snappahead

RAY

oj va billigt!  den stickan e lätt värd dom stålarna....
man kanske skulle köpa sej en i reserv ?  

griffin

QuoteOriginally posted by RAY


            oj va billigt!  den stickan e lätt värd dom stålarna....
man kanske skulle köpa sej en i reserv ?  

Ja, hade jag några pengar över skulle jag inte tveka! :/
snappahead

Clark

Hur bra är Saitek i kvalitén? Jag funderar nämligen på en CH Combatstick US? Hur mäter sig Saitek?

Har för tillfället en F-15 Raptor som börjar ge sig lite.
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

Clark

För om den är bra så kan jag nog tänka mig och köpa den.
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

griffin

Jag har kollat med försäljaren i butiken. Anledningen att de är så billiga är att han kom över ett restparti - de tillverkas inte längre gissar jag (i alla fall inte i några volymer).

Paketet väger i runda slänger 3-4 kilo gissade han så det borde bli en 100 lapp lite drygt i port *gissar* jag, om man tar vanligt paket istf företagspaket.

Så, en dryg femhundring för en hyfsad hotas. Kvalitet frågade du Clark. Jag har inget att jämföra med men jag tror vad man betalar för. Och utgångspriset för den här var väl ungefär 1200 kr.

Om jag utgår från min gamla X36 (ej USB) så... En del switchar tenderar att få diffusa lägen efter ett tag (ett par små på throttlen). I övrigt har jag inga anmärkningar. Helt ok och ganska solitt intryck. Vet inte hur "nya" programvaran är men den gamla var enkel att programmera.

Griffin over and out!

Trevlig midsommar!
snappahead

Fluff

Kalasbra! Jag vill ha en. Har en redan en fast utan USB och datorerna jag spelar på saknar gameport-ingång. Betalning borde väl kunna lösas genom insättning på bankkonto?

Kontakta gärna mig via mejl om du inte vill lägga ut kontonummer på forumet.

/Fluff - m@viktoria.se

Odi profanum vulgus, et arceo

Horizon

Hade inte roderfunktionen på X-36'an varit så sjuk, så hade jag beställt en direkt. Jag nöjer mig med min MS SW Precision Pro från 1998... :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names