Blir ingen A-10 beta 6 :(

Started by ft, February 22, 2011, 18:03:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MacLeod

Hej alla

Efter ca 5 år utan simulatorer så har jag fastnat för det igen.  ;D
Funderar på att köpa detta spel då det är extremt snyggt verkar riktigt kul.

Finns det bra tutorials i spelet eller kommer det ta ett bra tag innan man kommer kunna ha kul med det?

Har laddat hem spelet från deras hemsida via bittorrent så det blir väl ett köp ikväll så man kan aktivera det.  :)

Baztid

Kommer bli riktigt roligt köra detta när alla blivit varm i "pitten" ingen tvekan om den saken!  ;D
Verkar bli en hel armada med Nosiga Piloter  :headbang:

Tutorials är välgjorda och att få ordning på systemen tar bara lite "lagom" med tid.. fan jag lyckades juh i beta 1.. säger mer än ni förstår  :D

Vi får hoppas på snabb patch som kan lösa problemen som verkar finnas!
Jag har inte kört igång riktigt än så jag sparar uttala mig positivt  ::)

Skaffade mig en till hund igår så min tid atm är väldigt begränsad.
Do you know how you can tell if there's a fighter pilot in the room?

.

Don't worry, he'll tell you.

Horizon

Brrr... pälsdjur... *atjooooo!* :)

Vad tror ni om min gamla MS Sidewinder-sticka i DCS A-10C? Är det mycket rattande med hattar och tummar och lillfingrar och rullar? Antar att jag till slut måste skaffa mig en HOTAS-grej, men då ligger en X-52 eller liknande bättre i pris för mig. Tips och tankar?
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ft

Fungerar inte MP OK? Ser inget behov att vänta på en patch vad gäller övrig funktionalitet. Vi körde Il-2 m fl i åratal med värre buggar än vad som finns kvar här... :)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Baztid

Jag har inte haft några problem med ctd eller liknande trots att jag tjorvat en hel del med inställningar.
Men måste göra om hela knappuppsättningen IGEN! "någon" råkade visst radera dom gamla  ::)
Do you know how you can tell if there's a fighter pilot in the room?

.

Don't worry, he'll tell you.