Blir ingen A-10 beta 6 :(

Started by ft, February 22, 2011, 18:03:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ft

Beta 5 blev som bekant inställd, och nu visar det sig att det inte blir någon beta 6 heller. Någonsin.


.



.



.




.




.




.




.


Fullverren släpptes igår, ser ni. ;)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

ctrl

Precis installerad men det blir nog inget lirande innan helgen  ::)
Control
87th Stray Dogs VFW


ft

Lite less är jag. De hade behövt en Beta 6. De har t ex fortfarande inte fixat så bromsarna fungerar via Saitek-pedaler. Master caution tänds vid motorstart och lite annat sånt småfippel som en beta verkligen skall ta hand om.

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Horizon

Quote from: ft on February 22, 2011, 19:56:03Master caution tänds vid motorstart

Det är därför du har en Master caution resetknapp. :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Justin Case

I 737an tänds master caution hela tiden innan alla knappar står i rätt läge men vi får vi visserligen ingen ton eller irriterande signal.

ctrl

Dåliga vibbar när simmen kraschar för första gången redan i options... :-/
Control
87th Stray Dogs VFW


ft

Ja, de hade behövt en beta 6. Antalet nya buggar i final är skrämmande. Inga showstoppers, men jävligt irriterande - helst med tanke på att det nu ju faktiskt är en produkt man har betalat för.

Försöker man tilldela en knapp som redan är kopplad till en funktion till en ny funktion är det t ex instant CTD. Nytt i final release... starkt jobbat där. :)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

ctrl

Mycket trist med en negativ utveckling... Men jag kom trots allt iväg på en liten testflygning igår, mycket trevligt. Men jag föreslår att vi väntar tills åtminstone första patchen innan vi drar ihop något MPlirande.
Control
87th Stray Dogs VFW