Likt en sonar...(multiplayerfråga)

Started by Justin Case, February 16, 2011, 14:03:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

zebra

Hej gubbar,

Då har en annan vaknat till igen..  ;D Förmodar att ni pratar om den nya A10an som kom ut nu i dagarna eller??
Jag väntar på att skivan ska komma ut så blir det inköp direkt.  Faktum är att det blev ett litet spontan-köp gjort i måndags kväll och idag landade paketet.
Thrusmaster Warthog-stickan.   :P Så nu ska det lekas.  Hur ser planerna ut?

/zebra

Justin Case

#9
Va kul att det finns en liten hög DCSare här! Jag skulle hämta ut en Warthog för några timmar sedan så att jag kunde pilla på den medans jag väntar på den beställda datorn...de var slut  :'(

edit: Är det någon som har erfarenhet av Saiteks roderpedaler (Pro och Combat Pro)? Jag vet inte om jag ska lägga €129 eller €199

Horizon

Tjena zebran. Gissar att planerna än så länge är rätt lösa, men när folk börjar komma igång med flygetyg och stickor så blir det nog lite co-op eller liknande. Kanske dyker det upp någon trevlig server att köra lite samarbete på. A-10C och Black Shark ska ju gå att köra tillsammans så där kan det bli kul.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Justin Case

Datorn finns att hämta och spelet laddas ner till min laptop så länge, dock inga spakar än...

ft


Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

zebra

Låter kanon Hårizonten... Jag kommer hålla mig a-jour med vad som händer. Jag väntar med inköpet till dess att boxen finns ute. Man är väl lite gammalmodig helt enkelt.

z.