blixt och dunder

Started by Fluff, June 18, 2002, 21:21:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Fluff

DPRK märkte antagligen att det började svänga i kriget och beslöt sig för att rikta en attack mot vårt kraftnät. Våra ingenjörer håller dock på att reda upp det hela och snart skall nog allt vara på plats igen. Även kommunikationsnätet TS verkar ha blivit utslaget men det skall också snart vara återställt.



/Fluff
Odi profanum vulgus, et arceo

Horizon

Ja det var inte dåligt vad det small och brakade! Jag var ute med ett litet paraply för att titta på blixtarna, och höll på att falla omkull när en STOR j-a blixt slog ner bara 300 meter från mig.

Är fortfarande lomhörd... WOW! :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

SledgeHammer

Här var det ett KONSTANT muller (ibland KABOOOOM ibland bara rrrrrumble långt borta) i ca 2 timmar. Mången blixt blev det.
Mvh  - Stefan -


Horizon

Jag det var inte många sekunder mellan blixtarna. Ett tag kanske max 2-3 sekunder... :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Fluff

Jodå efter att du lämnat fungerade allt fint :p. Åtminstone nästan, jag fick en CTD när jag skulle landa. Vi tänkte väl köra ett par vändor ikväll igen så det är bara att hoppa med.


/Fluff (som ägnar större delen av dagarna åt att ösa besvärjelser över serverburken)
Odi profanum vulgus, et arceo

Horizon

Precis... det fungerade utmärkt så fort du kopplade ner dig, ctrl... :p

Har inte en aaaning varför...

Vi körde ett A-G mission öster om Seoul. Många kills blev det. Om jag inte minns fel fick jag ca. 40 stycken! Dessutom fick jag en Air Medal när jag kom hem eftersom jag utöver mina A-G kills plockade ner 3 stycken SU-27'or och skadade en... :D

Vi ses ikväll. Hoppas att det fungerar bättre då!
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names