News:

No significant change

Main Menu

Beta 3 på gång

Started by ft, November 15, 2010, 19:51:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.kan

Ni som har koll när ska spelet släppas?

Vitus

Tror inte jag har sett något datum ännu.
Tycker det är bra om dom ligger i hårt på betan så
får vi en kanon produkt när dom släpper den.

Vitus

Jag har grymma laddtider efter installationen av 3:an
Någon mer som har provat?
Kanske ska ominstallera med fullversionen av 3:an.

Dejjvid

Jag har också längre laddtider. ED har även bekräftat att de är längre. I beta 4 kommer det bara vara optimeringar i princip. Då lär det bli bättre.

Nu är det jävligt roligt att flyga beta 3, nu är rollspeed och andra FM parametrar tweakade. Riktigt roligt att flyga på max AOA nu och pressa planet :)
Jag tycker även Mavericks har blivit snäppet bättre än Beta2. Nu klipper man iväg 3-4st från 7nm till 5nm.

Jag försöker att inte spela så mycket A-10C just nu, det är alltid något som är trasigt, risken är överhängande att man lär sig felaktiga rutiner.

Så just nu flyger jag bara omkring spränger en massa skit. AAR, ILS, TACAN och andra saker avvaktar jag med tills de funkar bättre.

ft

Första fyra-fem gångerna man laddar efter nyinstallation av beta 3 så förkompilerar den effekter, vad det nu betyder. Den praktiska betydelsen är i alla fall löjligt långa laddtider. Den goda nyheten är att när man väntat en handfull gånger så går laddtiderna tillbaka till de normala och hanterbara igen.

Dock frestar en SSD-drive fortfarande. Många simmar som det tar en bra stund för att ladda in 3D-världen i nu...

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus