DCS: A-10C Warthog (Beta) går att köpa nu!

Started by KeyCat, October 05, 2010, 12:01:35

Previous topic - Next topic

Baztid

OMG OMG OMG och jag som är i jokkmokk till torsdag!! PANIK  >:( >:( >:(
Do you know how you can tell if there's a fighter pilot in the room?

Don't worry, he'll tell you.

Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Salsam

riktigt coolt att skjuta kanon nu :-D saknat det innan!
Får dock inte TIRen att funka... någon on/off knapp i spelet tro?

ctrl

Control
87th Stray Dogs VFW

ctrl

Jävla skit, fick korrupta filer så jag lyckades inte installera igår :-/
Control
87th Stray Dogs VFW

ft

Tog den från torrent och det fungerade. Jag hann däremot bara dra igång det, leka med inställningar och köra igenom uppstartssekvensen. Det man omedelbart kan konstatera är att

a) Det är snyggt!

och

b) Det ED kallar öppen beta håller högre kvalitet än det de flesta andra släpper ut i butikshyllorna. Att huvstängningen inte fungerade att klicka på, att det står Shkval där man väljer flerskärmsalternativ och att jag inte lyckas slå om LASTE-switchen är de enda buggarna jag snublade över.

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Baztid

QuoteIf you run a 64bit OS, you need to check the option during install to add the 32bit binaries if you wish to use TrackIR with A-10C. The main TrackIR program is only 32bit and it doesn't work with the 64bit A-10C exes. So you need to use the 32bit A-10C exes you can install as extras in order to use TrackIR in the game.

NaturalPoint is aware of it, and 64bit versions is something they'll look at when they start up TIR development again soon.
Do you know how you can tell if there's a fighter pilot in the room?

Don't worry, he'll tell you.

KeyCat

Hor: Gör som jag och utför en "Salsam invers"  ;D

Avvaktar och låter er andra beta testa. Jag är mer intresserad om/när ED kommer att åtgärda den IMO kritiska CTD-bug som de lyckades att introducera i senaste FC2/BS patcharna för oss som fortfarande använder 32-bitars OS.

/KC
>> It's all about teamwork! <<