Halmstad LAN 2010 HÖST - Order - NY!

Started by Salsam, September 23, 2010, 08:30:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Jag säger som Lupson. Skulle vara väldigt kul att lira både BS/FC2 och ArmA2 i co-op med er andra. Är AI'n dum och förutsägbar gör det ju inget eftersom vi själva brukar bli lite dumma och förutsägbara efter någon dags tittande i skärmen. :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ctrl

Nu har jag beställt DCS: Black Shark... vi får väl se om jag klarar av så mycket mer än att hålla mig i luften ;)
Jag ser att Webhallen har Operation Arrowhead så när jag hämtar ut DCS så kan jag köpa även det...
Control
87th Stray Dogs VFW


Horizon

Tycker du gör rätt ctrl, tänkte lägga det som förslag men du hann köpa före. :) Nu kan du få agera spotter åt oss i snabbflygarna. Black Shark är jäkligt kul faktiskt. Får nog ta mig några svängar i helikoptern innan lanet så jag också är uppdaterad.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Lupson

Har fått ganska OK fason på mitt FC2-flygande nu! Upptäckte till min stora glädje att FC2 har riktigt bra möjligheter att konfigurera joystick-knappar och även knappkombinationer på Joyyen. Trodde det var kört att använda pinkie-switchen etc. med X36:an i Win7, men det går att konfigurera så det blir ung. samma som med ett dauzimmer-hazardskript.

Är nu influgen på Su-25T och A-10. Sjukt stor skillnad på flight-model, A-10:an känns som ett leksaksflygplan i jämförelse, går som på räls, medan Su-25:an får man kämpa ordentligt med.

Kanske fel tråd kom jag på, men se det som lite LAN-hets! Ni andra X36-ägare (Fluff?), hojta till så kan jag mejla över mina profiler för FC2.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

ctrl

Nu har jag köpt operation arrowhead, på fodralet står det att den inte behöver original ARMAII :D (DCS:Black Shark är också inköpt)
Control
87th Stray Dogs VFW


Horizon

ctrl:

Quote from: supramk3killenDet är standalone MEN du får inte alla grejjer som arma 2 orginal har tex banor och olika fordon som inte finns med i OA.

Så jag antar att det hänger på om vi bara kommer att använda saker som finns i OA, eller kommer vi även att använda saker från "original-ArmA"? Salsam?

Själv tänkte jag tanka hem ArmA 2 - Combined Operations ikväll och sätta mig in i det så jag inte är helt grön när det är dags. Ska väl iofs inte bli så svårt med tanke på att man spelat en del OFP genom åren. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

KeyCat

Hoppas ni får ett lyckat LAN kommande helg och att allt går bra med frugan + barn Horisånten!

/KC

>> It's all about teamwork! <<

Horizon

Tack KC! Vi ska allt ta bilder och screens och presentera efteråt. Tyvärr har jag ingen Maverix att skjuta hål i den här gången. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names