News:

No significant change

Main Menu

Äntligen!

Started by Justin Case, June 29, 2010, 12:35:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Salsam

Meh! När släpps det då!?  >:(

Horizon

Active Pause

With the increased workload of the A-10C cockpit (targeting pod, tactical awareness display, programming DSMS weapon profiles, radio management, etc.), it can be a bit overwhelming at times when first learning the systems. For players that wish to use it, the Active Pause option is now available that halts action during the mission but allows the player to use the various A-10C systems.


Detta har jag saknat sen gamla hederliga Falcon 4.0.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Baztid

Så givet köp!
Åfan va bra att dom lagt in en paus för när man ska hinna med att trycka på knapparna.
Kan bli lite svårt i multiplayer dock.. "OK nu tar vi paus tills alla programmerat grejerna klart"  :D

Ska införskaffa nya "Warthog"-stickorna givetvis oxå  ;)
Do you know how you can tell if there's a fighter pilot in the room?

.

Don't worry, he'll tell you.

Horizon

Hmm, jag sitter och funderar på hur jag ska motivera joystickinköp för frugan...
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ft

"Diverse omkostnader" alternativt "inredningsdetaljer, ospecificerade" i hushållsbudgeten.

Sedan drar renoveringen av datorrummet ut på tiden tills det visuella minnet av hur skrivbordet såg ut bleknat. Naturligtvis är det stora renhetskrav på arbetet, varför dörren måste vara stängd, och den stora mängden lösa 220V-kablar gör att endast Renovatören själv får vistas i rummet under tiden.

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Horizon

Bra där ft! Det märks att du varit med förr. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names