News:

No significant change

Main Menu

Äntligen!

Started by Justin Case, June 29, 2010, 12:35:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Justin Case

Ifall det är någon som har missat det, så har den första videon med Matt Wagner och A-10C kommit.

http://www.youtube.com/watch?v=3D-_kpBE1OY&fmt=22#ws

Watch in HD!

Rivvern_


Horizon

Rent spontant känner jag att A-10'an är bra mycket lättare att starta upp manuellt än Ka-50'n. Ni som minns helikoptern, är det färre moment i flygplanet? Själv kör jag alltid autostart i helikoptern.

Blir sugen som attans på att flyga A-10 nu!
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Baztid

Do you know how you can tell if there's a fighter pilot in the room?

.

Don't worry, he'll tell you.

Justin Case

Så jävla sexigt!

ft

Ja, den var ovanligt lättstartad för en jet!

Märkligt att han drog igång höger generator före högermotorn.

Den där ser jag fram mot som bara f-n!

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Horizon

Han drog även av APU och APU-generator i ordningen APU > generator, är det korrekt förfarande? Hehe, här sitter vi och dissekerar en liten teaserfilm. Det här kommer att bli mumma! Jag har mycket större lust att lära mig systemen i en A-10 än i en Ka-50, vet faktiskt inte riktigt varför men jag tror det har att göra med att jag alltid satt flyg > äggvisp, även om helikoptrar är rätt coola. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ft

Ja, såg det. Jag hade räknat med att generatorn automatiskt skulle deaktiveras (d v s magnetlåst fjädrande switch) då man kapade APU:n, varför det skulle vara onödigt. Dock knappast fel ordning.

Någon som råkar sitta på några USAF-manualer?

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus