News:

No significant change

Main Menu

Roll Out

Started by watar, May 22, 2010, 10:14:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dubble0zero

Helt klart trevlig dag!
Trevligt sällskap och fina flygplan, lite synd att Draken inte flög, men man kan inte få allt.
Jag ska tanka upp lite bilder i morrn eller nått, fest till 1 i går, vaknar upp kl 0430 och kan inte somna om, upphämtad runt 8 och sen ute i solen hela dagen... jag känner mig inte så ung längre... Dags för sängen!
:)

Ps, Julia hälsar.
...000... =)

Control87th

Mycket trevligt även om jag knappt hann umgås med NOSIG.

Underbar tur med vädret, precis lagom med moln att cirkla kring för att väntan på inledningstalaren och fallskärmshopparna inte skulle bli trist.

Jag lär dyka upp på EAA fly-in under större delen av lördagen. / ctrl  ;D
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



griffin

Ja, det var trevligt och extra trevligt med lite Nosigumgänge. Som ett gäng barn med veckopeng i handen lössläppta i en leksaksbutik.... :)
Har också lite bilder som kommer så snart jag orkar. Jag tror vi får förlita oss på dubbelnollans bilder när det gäller allt som flög då jag mest kan hoppas på en prick mot blå bakgrund med mitt objektiv. Men man vet ju aldrig :P
snappahead

Dubble0zero

Som vanligt har jag problem med att bädda in bilder i forumet, men här en länk till mitt album i alla fall, det är inte alla bilder, bara de som vart någrlunda.

http://picasaweb.google.com/mats.ostberg/RollOut2010?authkey=Gv1sRgCJz5pv3Li_eS8QE&feat=directlink
...000... =)

Horizon

Nu ska vi se... Är det watar i talibanskägg och glasögon? ctrl är sig lik, griffin har jag aldrig träffat live men nog känner jag igen honom ändå :) , flickvän till vår mc-daredevil får med beröm godkänt! ;) och är det inte Slammer som smyger omkring med solbrillor och tröjan knuten över axlarna? ft syns inte till? Eller är det han som syns stå på huvudet ner i [insert valfri flygplansdetalj here]? :D

Ser ut att ha varit en trevlig dag!
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

griffin

Talibanen är ft.
Jag har Viggenkeps.
Watar ej med på någon av dessa bilder vad jag kan se.

Skall tanka upp några bilder jag med då. Kanske kan man få se Dubbelnollan på nån bild eller så. Tror inte jag fotade när Watar var med heller.

Har inte vi setts horisonten? Har varit med vid två nosigsammankomster, Gudrunlanet och Såtenäs. Hade kunnat svära på att du var med på åtminstone nåt av dem... :D

Trevliga bilder Dubble0Zero
snappahead

Slammer87th

Quote from: Horizon on June 02, 2010, 18:49:42
Nu ska vi se... Är det watar i talibanskägg och glasögon? ctrl är sig lik, griffin har jag aldrig träffat live men nog känner jag igen honom ändå :) , flickvän till vår mc-daredevil får med beröm godkänt! ;) och är det inte Slammer som smyger omkring med solbrillor och tröjan knuten över axlarna? ft syns inte till? Eller är det han som syns stå på huvudet ner i [insert valfri flygplansdetalj here]? :D

Ser ut att ha varit en trevlig dag!

Nästan rätt Horizon men ouch...ft a.k.a. the taliban blir inte go på dig  ;) Watar lyckades vi tyvärr inte upprätta kontakt med!

Skulle haft ett par solglasögonen i nacken oxå med tanke på hur den kändes på kvällen 8)

Mycket trevligt med en härlig tur i Controls Cozy framåt kvällskanten!  En annan är inte van vid att hålla för att ett par J28 Vampire skall taxa ut eller stå på vänt i kön bakom en Spitfire! Ctrl konstaterade att som vanligt med Nosigare i cockpit så får han inte flyga så mycket   ;D

griffin

Jorå, delar av gruppen träffade Watar. Men det finns nog inget fotobevis på det ;)
snappahead