Börja kriga - Vi förlorar snart!

Started by Horizon, June 13, 2002, 00:37:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Avsluta!? Warum? Det finns ju inget som är så roligt som en tråd där man kan få skriva av sig lite...

Däremot... *SKRIIIK*

Vad har hänt med online-servern? Jag var inne nyss och tänkte köra ett mission för att hjälpa till lite mer, men det fanns ingen server där!

HJÄLP, nu har DPRK hackat sig in på vår server också... :p
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Swebeast

Jag letar också efter servern. Förutsatt att den fortfarande är på 130.241.143.118.

Anders

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

SledgeHammer

Jag ska försöka hjälpa till lite nån dag här... om det inte är för sent då :)

Grejjar lite med en keymap och cougarprofil just nu, tar lite tid att få som man vill. Plus att jag just gjorde en F4Patch installer till Saint för hans Korea2005 så att folk slipper klaga på att den skriver över theater.lst =)

Var behövs hjälpen mest Horiz? Mot markmål antar jag...
Mvh  - Stefan -


Horizon

Mest mot mål längs med östkusten, i andra hand mot mål strax norr om Seoul (just nu iaf).

Hoppas inte att servern har kraschat, det vore tråkigt om allt jag gjort varit förgäves... :-X
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

Vill bara meddela att det inte var något fel på servern förut idag. Det var bara jag som hade provat att köra med den inbyggda brandväggen i Windows XP... :D

Skall aldrig hända igen... ;)

För övrigt så kommer jag precis från två hårda uppdrag på servern. Joinade en F-18 skvadron (heter det så?) och lastade med 10 (!) Slammers och gav mig ut på MIG-jakt.

Efter ett mycket lyckat BARCAP räknade jag och min wingman in 15 A-A kills! (jag fick 9 och han fick 6) ... :D

Andra uppdraget lastade jag med 4 stycken AGM-65 BERTIL och gav mig på en mekaniserad bataljon någonstans i mitten av landet. Plockade 3 stycken T-80 och en BTR-80 ut ur kampanjen + att jag fick mig 4 stycken MIG-21/23...

F-18 var väldigt skön att flyga, men tog inte särskilt mycket A-G ordnance. Där är Vipern att föredra helt klart!

Tack för mig, dags att göra ett seriöst försök att komma i säng... :p
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

Sledge:>> Om du går in och jobbar lite i kampanjen kan du väl köra en sväng om Seoul. Jag tror att de behöver lite hjälp där uppe...

Jag har märkt att med mina framgångar så har det gått bättre för ROK's marktrupper längs med östkusten, så mina missions kommer i fortsättningen att ske över Seoul.

Över och ut... *Försöker på kudden igen...* :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

SledgeHammer

OK, ska försöka ta mig en svängom runt Seoul ikväll då.
Mvh  - Stefan -


Horizon

Ville bara säga att all hjälp som kan frambringas behövs runt Seoul just nu. DPRK har tagit Seoul Airbase (men vi har å andra sidan bombat skiten ur den för en timme sedan :D ), och de avancerar nedåt hela tiden.

Det är mycket flyg i luften och man har inte mycket tid på sig för förberedelser innan man är mitt i smeten!

Har man inte SA i världsklass kan jag lova att man blir förvirrad av allt som piper och skjuter på en... :)

Tack till KeyCat, Phlerp, Fluff och Baloo, som gick in idag och mosade till motståndarna ordentligt!
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names