Börja kriga - Vi förlorar snart!

Started by Horizon, June 13, 2002, 00:37:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Fluff

Ooops,

Var tvungen att ta ner servern lite idag. Skulle egentligen gått snabbt men drog/drar ut lite på tiden. Bör vara uppe igen inom någon timme.


/Fluff (som begår självkritik och lovar att inte göra om det. :P)
Odi profanum vulgus, et arceo

Dewe

QuoteOriginally posted by Fluff
Var tvungen att ta ner servern lite idag. Skulle egentligen gått snabbt men drog/drar ut lite på tiden. Bör vara uppe igen inom någon timme.

Hehe, där ser man. Jag försöker väl om en stund igen då...

/Dewe

Horizon

Fanken Fluff! Så får du inte göra. Jag höll ju på att avlida pga abstinens igår! :D

Din självkritik skall bestå av att endast äta tonfisk i vatten och makaroner i en hel vecka! :-(

;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

KeyCat

Vi (Phlerp, ctrl, SH och Baloo) hade ett par mycket trevliga mission under senare delen av kvällen och det bästa av allt var att jag slapp pauserna!

Mindre bra var att Phlerp och jag ovetandes kom lite för nära varandra på väg hem i mörkret i ett av missionen. Hörde först ett par konstiga ljud och sedan lät det som om kåpan till cockpiten åkt av och jag trodde motorn började lägga av så jag fibblade runt i MFD'rna för att hitta fault sidan. Det obehagliga och konstiga ljudet fortsatte och kort därefter bara small det. :p

Passar på att önska alla en trevlig midsommar och mest troligt har jag flygförbud kommande dygn pga för hög alkoholhalt i blodet.

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

SledgeHammer

Jepp, ca 22.00 är något av en favorittid =)

Sista uppdraget i torsdags som jag var med och flög, radarstationen och flygbasen. Det var riktigt kul och snyggt!
Mvh  - Stefan -


Horizon

Bra gubbar! Jobba på och tryck ner den lede fi ordentligt när jag är upptagen med annat. Jag försöker flyga när jag har en liten stund över, men just nu ser det ganska kokt ut tills efter den 15 juli. :-X
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names