Börja kriga - Vi förlorar snart!

Started by Horizon, June 13, 2002, 00:37:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Dewe

Tack o bock.

Verkligheten gör sig påmind och lördagskvällen spenderas på annat, men jag gör ett försök imorgon istället...

/Dewe

Horizon

Till ctrl och Sledgehammer:>>

Sluta fuska i kampanjen! Det här kriget skall vinnas ÄRLIGT. Ni vet vad jag pratar om era små rackare! :D

(Ska bara prova buggen själv först... ;) :D )

P.s. Säg inget till de andra för då kanske vi har ett helt gäng med fuskare på NOSiG snart... :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

Jag tyckte väl att det small och exploderade lite väl mycket runt Sledgehammer när han var uppe och flög med mig. :p

Efter ett lyckat uppdrag kom jag tillbaka med 10 A-G kills. Jag hurrade och var glad tills jag såg att Sledge hade fått 124 stycken confirmed A-G kills...

Jäkla bugg... :D

Nu skall jag köra TacEdit och lägga till B-61'or. Man kan ju inte vara sämst... :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

SledgeHammer

Nu har vi ju stoppat upp det värsta så nu kan vi ju åka normalt igen och ha lite kul. DTOS:a in lite Hammers på nån oskyldig lite DPRK fjant tycker iaf jag är kul :D
Mvh  - Stefan -


SledgeHammer

Woah... de röda har ju störtat fram på östkusten och tagit Pohang. Vi som fightades så för den sidan Horiz.

Men radarstationen du GBUade och jag strödde CBU-87or på har vi tagit tillbaka och den är 100% OK =)
Mvh  - Stefan -


Horizon

Attans, Sledge... X-(

Om jag inte hade haft en flickvän som kräver uppmärksamhet denna kväll, så hade jag tagit ett par, tre rundor över östkusten och rensat lite bland norduslingarna!

Linda skall jobba onsdag, torsdag och fredag, så då borde det väl bli lite tid över att kötta DPRK forces... :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

SledgeHammer

#30
Jag gillade Pohang... trevligt att svänga ut mot halvön innan landning.

Ons, tors, fre - Check
Mvh  - Stefan -


Dewe

Tjena,

Testade att ansluta till servern idag. Anslutningen gick fint, men jag fick inte upp någon kampanj. Helt tomt i rutan. Eftersom jag inte varit online med F4 tidigare så vet jag egentligen inte hur det ska se ut, men utan en kampanj att välja så är det svårt att komma vidare. :-/

Någon som har något tips?

Jag har ingen brandvägg igång, och inga andra program igång förutom teamspeak.

/Dewe