Battlefield Heroes?

Started by Obizzz, March 10, 2010, 23:46:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Obizzz

Ingen sim direkt men jäkligt kul iallafall :D

Någon mer än jag som spelar?

Att spela är gratis men det kostar att köpa tillbehör till figurerna men det är inget som krävs för att det ska bli kul. Själv har jag pytsat in nån femtilapp för att köpa lite fräcka kläder :D

http://www.battlefieldheroes.com/
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Phlerp

Lustigt att du skulle skriva det just nu. Jag gick in och körde en runda igår för första gången på flera månader. Har nu äntligen fått upp min dator efter att ha flyttat, men jag har inga högtalare så spelupplevelsen är väl inte optimal, men jag ska skaffa mig ett par lurar.

Vad kör du med för nick?

Obizzz

Haha, samma här... har inte kört sen i höstas nån gång sen fick jag för mig att jag skulle köra lite igår.

Heter Obizzz där, spelar som National men tror jag ska skapa en figur för Royals också.

Appropå ljud så tycker jag det är riktigt bra ljud i BF Heroes, gillar särskilt atmosfärljuden med lite flygplan som passerar på avstånd med mera...
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Phlerp

#3
Har för mig att jag kör som Phlerp. Har för tillfället tre karaktärer. Phlerp, Phlerpz och EssX. Kör oftast som Royals.

Phlerp

Verkar som att jag har något problem med PB eller liknande för jag blir hela tiden utkastad. Fast det hindrade ju inte dig från att hinna ta död på mig en gång.  ::)

Obizzz

Quote from: Phlerp on March 11, 2010, 22:15:24
Verkar som att jag har något problem med PB eller liknande för jag blir hela tiden utkastad. Fast det hindrade ju inte dig från att hinna ta död på mig en gång.  ::)

Haha, sån klockren kill också :D

*bam* *bam* *bam* ...men det var ju Phlerp!

Vad står det för meddelande när den slänger ut dig?

Gillar verkligen den kartan också, strafade en jeep bakifrån med flygplan när han körde längs kusten.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst