Halmstad LAN 2010 - Spel poll

Started by Salsam, March 01, 2010, 20:31:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vilka spel är Ni mest intresserade av att spela på LANet? 2 vote/man

IL2 1946
5 (45.5%)
ArmA 2 (Standard)
1 (9.1%)
ArmA 2 Opeartion Arrowhead
7 (63.6%)
FC 2 / Blackshark
8 (72.7%)
Falcon 4
0 (0%)
DCS: A-10c
0 (0%)
Rise of Flight
0 (0%)
Annat
0 (0%)

Total Members Voted: 11

Salsam

FC2 är enligt min uppfattning lika lätt att flyga in sig på som IL2! 0.5- 1h inflygning på A-10 kan du vara med i matchen och leka med oss andra. Lite längre tid krävs för SU-25/T och sjukt mkt mer för BS  :P

Gällande ArmA 2, tycker jag och det är min högst personlig åsikt, att vi alla ska köra på OA tillägget. Kostar ca 250kr vilket är värt varenda öre. Brittiska tillägget tycker jag kan kvitta (ytterliggare 100kr) och behövs inte för LANet.
För er som varken äger "ArmA 2" eller "OA" kan man införskaffa "ArmA 2 Combined Arms" där bägge spelen ingår.

Swebeast

Quote from: Salsam on September 29, 2010, 13:39:22
Gällande ArmA 2, tycker jag och det är min högst personlig åsikt, att vi alla ska köra på OA tillägget. Kostar ca 250kr vilket är värt varenda öre. Brittiska tillägget tycker jag kan kvitta (ytterliggare 100kr) och behövs inte för LANet.
För er som varken äger "ArmA 2" eller "OA" kan man införskaffa "ArmA 2 Combined Arms" där bägge spelen ingår.

Ehh, bara för att inte förvirra mig...menar du "Combined OPERATIONS" eller finns det något som heter "Combined ARMS"?

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Salsam

nej Du har rätt..."Combined OPERATIONS"

*suck* ok, JAG ÄR PIGGEPIGGSSVIN! ok?

ft

Där kom den igen!

Och jag tror fortfarande att det finns en bra historia där... :)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Swebeast

Quote from: Salsam on September 30, 2010, 21:13:13
*suck* ok, JAG ÄR PIGGEPIGGSSVIN! ok?

Såja, såja det var väl inte så farligt. Upp på fötterna igen och FRAMÅT! ;)

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

ctrl

Har ni sett att man kan köpa A10 versionen med tillgång till betan redan nu?
Tror iofs. inte att det hinner bli kompatibelt till lanet :-/
Control
87th Stray Dogs VFW


supramk3killen

Köpte spelet igår hade lite problem att starta fick ctd hela tiden så jag ska hem och pilla lite efter jobbet...

Horizon

Köpte och tankade hem "ArmA 2 - Combined Operations" från Steam igår. Fungerade mycket bra att köpa spel den vägen och jag har haft igång grejerna och sett att det fungerar. Har dock inte testat mp än och hur vet jag att spelet är patchat rätt? Ser att det finns en 1.07-patch ute, men det finns ingen "patchknapp" i Steam. Eller... aha, det uppdateras aftamatiskt när man startar Steam! :)

Här ska skjutas Javelins!
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names