News:

No significant change

Main Menu

Forumstrul?

Started by griffin, February 19, 2010, 07:40:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

griffin

Igår var servern nere vad det verkade, antar att det är känt osv..?
Det som förvånar mig något är att jag idag får upp nosig med en scrollist i bläddraren, nån mer som har detta? Forumet fyller alltså inte ut bredden på bläddraren utan det är vitt runt omkring utom i en ruta där forumet är - med en scrollist...
snappahead

Rivvern_


Fluff

Var en fegis till hantverkare hemma hos Baloo som inte klarade av lite kittlingar i fingrarna utan tvunget skulle köra spänningslöst.

Ynkedom!
Odi profanum vulgus, et arceo

griffin

snappahead

Horizon

Ser helt normalt ut för mig.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

griffin

För mig med, numera. Allt är som det skall. *puh*  :angel:
snappahead

bALoO

#6
SÃ¥ var det nere en stund igen. Jag misstänker att mina barn är lite väl miljömedvetna och att det pÃ¥verkar upptiden pÃ¥ forumet. När vi skulle gÃ¥ ut ur rummet där burkarna stÃ¥r sÃ¥ sa Klara att hon bara skulle släcka och kastade sig in under skrivbordet och släckte den lilla lampan pÃ¥ fördelardosan. Inte utan att man undrar hur mÃ¥nga gÃ¥nger det har varit fallet när burken plötsligt inte är tillgänglig längre. FÃ¥r nog byta till en fördelardosa utan brytare.  ::)
christian punkt bjorkman vid gmail punkt com

Intel i5-4690K -  ASUS Z97-P - 2x4096MB DDR3 - Radeon HD7970

griffin

:)
Det är rätt, barnen skall ha beröm! Men en dosa utan strömbrytare kanske är en god ide så vi som är beroende av att upprätthålla X antal posts per dag inte får abstinens ;)
Trevligt att server lever igen!
snappahead