World Of Tanks

Started by watar, February 18, 2010, 09:40:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Körde fyra stycken standard battles igår och måste säga att jag är nöjd med de 3 kills jag lyckades skrapa ihop. Att jag sedan dog 2-3 gånger får man väl ta på köpet när man kör runt i en konservburk från tiden då Sten Sture d.ä. vandrade på jorden. :) Såg ingen av er andra online dock (för den röda lampan bredvid ert namn betyder väl att ni inte är online?).

Skulle hur som helst behöva lite support när det gäller alla miljoner knappar man kan trycka på ute i menyerna. Jag förstår inte mycket av det där och har inte gjort något med mina experience points och guldpengar som jag fått när vi vunnit. Skulle vara skönt att slippa de där första tråkiga vagnarna och få köra lite Leopard 2 eller nåt. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Salsam

Vi kan boka en tid ikväll... var själv inne och körde ett par matcher igår och letade efter er.
De där små vagnarna är faktiskt roligt att gå tillbaka till med jämna mellanrum - ganska snabba strider  :D

Horizon

Ängarna från 3:04 och framåt lockar till pansarstrid! :D

Swedish PBV 302 road cruising and offroad cruising
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

#19
Salsam, har vi någon TS att ansluta till? Jag ska försöka vara online runt nio ikväll. Det beror lite på hur sent den stora kommer i säng och om den lilla vill sova över huvud taget. :)

Edit: Är på TS3 nu!
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Baztid

Ja jag sitter online men ser ingen er online..?
ska strax ge mig dock.. lite seg idag.
Do you know how you can tell if there's a fighter pilot in the room?

.

Don't worry, he'll tell you.

Horizon

Tack till både Salsam och Baztid för en trevlig stund igår kväll. Särskilt tack riktat till Salsam som tog sig tid att lära en novis hur knapparna ska tryckas! Snart sitter jag i en Königstiger och mosar allt under mig! :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Lupson

Finns det något spår av realism i World of Tanks? Eller är det ett rent actionspel?
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Baztid

De är bara prova för de är gratis :)
Det är roligt iaf...  ;)
Do you know how you can tell if there's a fighter pilot in the room?

.

Don't worry, he'll tell you.