News:

No significant change

Main Menu

Fail 2009

Started by Baztid, January 04, 2010, 00:23:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Baztid

Det var den dummaste uppfinning jag nånsin sett.. FAIL!
Do you know how you can tell if there's a fighter pilot in the room?

.

Don't worry, he'll tell you.

Phlerp

#9
Quote from: Horizon on January 04, 2010, 19:45:19
Jag har inget som helst samvete när det gäller såna videos, tyvärr. :D Visst, man skänker stackarn som knäckte näsbenet en vänlig tanke, men konstaterar samtidigt att det blev riktigt bra underhållning av det hela. :) Sen får man bjuda på sig själv en vacker dag när ens tur kommer... ;)

I den andan får jag väl bjuda på följande
Faceplant


griffin

Vackert!

Själv har jag gjort en faceplant i en pool (med vatten i kan tilläggas). Men kaklet i botten på poolen och mina framtänder var inte kompatibla... :)
snappahead

ft

Quote from: Phlerp on January 05, 2010, 11:34:24
I den andan får jag väl bjuda på följande

Haha! Precis sådär gjorde jag uppe i Sälen när jag tyckte att jag började ha koll på att åka bräda. Snygg stoppsladd framför de snygga danska tjejerna i liftkön (jag var singel då)... och givetvis gräver jag ner fel kant på brädan. Att ligga som en fisk på land och kippa efter andan har nog aldrig varit och lär aldrig bli ett bra sätt att attrahera det motsatta könet. :)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Horizon

Quote from: PhlerpI den andan får jag väl bjuda på följande

Haha, det är totalt livsfarligt när man ibland inte ser konturer ordentligt i skidbacken. Jag har ett par Oakleyglasögon som fungerar perfekt för skidåkning, men när jag testade kompisens glasögon stod jag på öronen konstant pga att jag inte såg små höjdskillnader i backen. När han fick testa mina glasögon ville han inte lämna tillbaka dem efteråt. :)

Gillar hur skidorna löser ut perfekt för killen (Phlerp?) som står på näsan. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Phlerp

Vad man kanske inte ser på filmen är att det börjar som en väldigt brant puckelpist och när jag ramlar så är det ett dropp på nästan en meter som jag hade tänkt hoppa från, men skidan skar i lössnön precis innan... med komiskt resultat.

Horizon

Jag gjorde en liknande sak i Mayrhofen. Kom i alldeles för hög fart, orkade inte hålla emot med benen när jag hoppade ner och lade mig platt på rygg och flög ut över andra kanten på transporten. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Lupson

Hehe, på temat skidvurpor la jag upp en goding för ett par år sedan:

http://www.youtube.com/watch?v=FlUynyHaIYo#
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X