News:

No significant change

Main Menu

Fail 2009

Started by Baztid, January 04, 2010, 00:23:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Baztid

Lite elakt flinade jag högljutt i 6:53  ;D

Varning för att vissa filmer nog gjorde JÄVLIGT ont !!

http://www.liveleak.com/view?i=104_1262535685
Do you know how you can tell if there's a fighter pilot in the room?

.

Don't worry, he'll tell you.

Horizon

Haha, katten vid 4:00. :D Många fina stunder där för en som älskar när andra slår sig. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Rivvern_

Några är ganska hemska. Men de flesta verkar var idioter så de förtjänar det säkert! Speciellt han som skjuter en raket som fastnar i "skitan". Haha!

Baztid

Tror ni killen som körde trucken vid ca2:00 har jobbet kvar då?
Do you know how you can tell if there's a fighter pilot in the room?

.

Don't worry, he'll tell you.

griffin

Jag är kluven till såna videos, det är ju trots allt folk med dåligt omdöme och/eller otur som gör sig rejält illa.
Likväl sitter jag som fastnaglad och flinar så jag drar hela familjens uppmärksamhet till mig. :D

Gillar också katten starkt. Omloppsbana på den kissen!
snappahead

Horizon

Jag har inget som helst samvete när det gäller såna videos, tyvärr. :D Visst, man skänker stackarn som knäckte näsbenet en vänlig tanke, men konstaterar samtidigt att det blev riktigt bra underhållning av det hela. :) Sen får man bjuda på sig själv en vacker dag när ens tur kommer... ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ft

Äh, jag är ett sånt klantarsel så jag har åstadkommit tillräckligt mycket sån humor för omgivningen för att få skratta utan dåligt samvete. Senast idag genade jag över en iskana på väg till lunch. I kängor som jag vet är såphala. Nu vet jag varför man har pulkor, madrasser och annat sådant istället för att helt enkelt åka på knäna! Tyvärr, ingen filmade... :)

Dessutom har Rivvern helt rätt i att de flesta är av kategorin "huvudet var dumt så kroppen fick lida". Även om man känner med de som var mer oförskyllda, och några lär det ju ha gått rätt illa för så de var inte så kul att se.

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

ft


Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus