God Jul & Gott Nytt Ã…r 2k9!

Started by griffin, December 23, 2009, 20:46:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vitus

God Jul på er alla.. hopppas ni har fått några fina klappar.

:)

Rivvern_

Logitech G35 headset! Riktigt trevliga lurar. Fick även en liten radiostyrd helikopter som man kan skrämma katten med.

Swebeast


Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

griffin

En bok och en svampkniv... och inte minst några bärs från grannen.
Ãâ€"nskade mig en iPod Nano men jag antar att jag inte varit tillräckligt snäll :D Skämt Ã¥sido, sÃ¥na saker tror jag det är bäst att skaffa själv sÃ¥ blir det rätt. :)

I övrigt har det varit föredömligt lungt och skönt, med god mat så det står i alla hörn. Precis som det skall vara. Och för omväxlings skull var pappa inte "och köpte tidningen" när tomten var här. Däremot undrade barnen varför grannen klätt ut sig till tomten. Nästa år skall jag se om jag kan få fram en (för barnen) total främling med *äkta* skägg. Det borde sätta griller i huvudet på dem. Å i andra sidan är de så stora nu att vi kanske kan bespara oss det besväret.
snappahead

Subroc

Gott nytt år!
Själv firar man med ryggskott istället för knallskott, men man är glad sÃ¥ länge det inte är nackskott  ;D
Har fått mig ett glas 12-årig medicin nu, så jag kan inte klaga.

griffin

Ã…fysatan.

Hur som haver, Gott nytt jefla år! Må det nya året bringa er stor lycka och inte inledas av svåra smärtor orsakade av misstända smällare eller luriga groggar!
snappahead

Rivvern_

Gott nytt år! Jag tror jag tar mig en lite jäger och firar!

Brat

Gott Nytt År på er, i natt firade vi två gånger, först i Finska Torneå med fyrverkeri och allt, sedan slank vi över gränsen tillbaka till förra året och firade en gång till i Haparanda, med ytterligare ett sjudundrande fyrverkeri!
-Brat