News:

No significant change

Main Menu

TM HOTAS Warthog på G!

Started by KeyCat, October 16, 2009, 18:58:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Dejjvid

Min Warthog är nu på väg från Malmö till Stockholm. Sen skall den bara över den 'lilla dammen' till Gotland. Ev. kommer den imorgon, annars på måndag. Vi får se :)

Horizon

Var på Gotland bor du, Dejjvid? Jag har släkt i Fårösund.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Dejjvid

Bor ca 1km söder Visby. Och nej, alla känner inte alla på Gotland ;)

Nu är min TW i Stockholm, men den missade båten. Jag får leka på Måndag :)

Dejjvid

Har en polare som jobbar på posten som plockade fram min Warthog. Fick den levererad till dörren också :)

Jag kan bara sammanfatta den med detta ord: Herrejävlar vilken HOTAS!

Tyngden, känslan i stickan, throtteln, knapparna, switcharna. Det är mycket bättre än jag kunde föreställa mig. Helt sjukt bra!

Nu har jag tyvärr inte tid att lira förrens imorgon. Men fråga på om ni vill ha bilder eller undrar över något så ska jag försöka svara.

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!  ;D ;D

KeyCat

Quote from: Dejjvid on November 05, 2010, 17:56:47
Har en polare som jobbar på posten som plockade fram min Warthog. Fick den levererad till dörren också :)

LOL - det lönar sig med kontakter ibland :D

/KC
>> It's all about teamwork! <<

ctrl

Har precis suttit på IKEAs web och plockat ihop garderobsstommar och skjutdörrar för 20670:- lägg till 3-4 tusen för inredning. Kommer att ta ett tag att hämta sig från denna flytt :-/

Control
87th Stray Dogs VFW


Dejjvid

Den är inte bara ruskigt bra i A-10C, den är löjligt bra i Black Shark också kan jag meddela. Vilken sinnessjuk kontroll man fick. Landningarna är ju löjligt lätta att få perfekta nu :) Det tyckte jag var svårast med min sletna X52. Nu har jag varit på GGN och skall iväg och vara DJ på en halloweenfest. Men imorgon skall det spelas ohälsosamt mycket :)

ft

Jaha, så det är till att ha vänner på posten. Det var ju jättetrevligt för dig. Mitt Vårtsvin ligger på en postterminal i Malmö sedan fredags kväll. Men det är kul att du har din spak. Tre till fyra arbetsdagars leveranstid hit innebar naturligtvis fyra och en svinfri helg. Men det är verkligen jättekul att andra har ett vårtsvin hemma när de är ute och partajar, medan jag sitter här helt svinlös och flyger A-10 med typ två pinnar och en potentiometer. JÄTTEKUL! Jag är inte det minsta avundsjuk. Eller bitter. Eller både och. Eller möjligen ingetdera. INTE ALLS!

Nu skall jag ut och skriva fula saker på den lokala brevlådan. Den är en representant för posten.

;)

Dejjvid,
om du inte hunnit inse det än skall man inte alltid ta allt jag skriver för mycket på allvar. Välkommen hit, för det tror jag inte jag har sagt, och tack för bekräftelsen på att den lever upp till förväntningarna!

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus