Charlie Foxtrot - Kampanj 1 börjar inom kort!

Started by KeyCat, October 06, 2009, 19:38:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

KeyCat

Igårkväll togs segern än en gång av RSI! Detta var Battle 6 så det återstår 4 innan det avgörs men med Cain (a.k.a Terminator) I min squad känns det tryggt även om utgången fortfarande är oviss...

Önskar jag kunde posta lite mer info/bilder på breifings/debreifs för RSI men då skulle jag bli lynchad pga av förräderi  ;)

/KC

>> It's all about teamwork! <<

KeyCat

#9
Blev tipsad om denna, visar de sista 10 minuterna i det sista slaget i CF Beta kampanjen från SI's synvinkel. Inget speciellt men ger en liten inblick på hur det kan gå till i CF, finns fler på YouTube om ni orkar...

http://www.youtube.com/watch?v=vbPvclZ0Qbg

/KC

>> It's all about teamwork! <<

KeyCat

#10
Battle 10 går av stapeln om ~2 timmar, Vi (RS) har dock redan räknat hem segern eftersom det är i princip omöjligt för SI att ta igen det antal regioner som krävs för oavgjort och än mindre en seger för dem.

SI har periodvis varit hårda motståndare men det verkar som vi haft fler dedikerade spelare och tränat oftare och hårdare tillsammans och därmed kunnat säkra en seger i CF kampanj #1...

Lyfter hatten än en gång till Cain som är en helt otrolig "killing machine" när han väl sätter igång, finns fler som är otroligt bra medans jag själv är glad om jag kan hålla 1:1 kill/death ratio, jag har otroligt svårt att se fi bland alla grönsaker trots nya glasögon ;D

Skall bli intressant och höra HCO's val av strategi för ikväll, nuvarande lead ger utrymme till att experimentera. Återkommer med slutligt resultat av CF kampanj #1 och gruppbild (om det blir någon) nu är det dags för briefing....

/KC

>> It's all about teamwork! <<