Lördagens test, en succé!

Started by Maverix, June 08, 2002, 23:48:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Horizon

Hmm... Mycket skumt detta. Skall genast rota genom min dator och se efter om det kanske inte är en liten skalbagge som fastnat i nåt rör eller så... :)

Hur som helst så har jag precis landat efter två lyckade missions på "vår" server.

1. Gav mig ut på lite "tankbusting" och lastade fullt med Mavericks. Tillsammans med min wingman plockade vi ut ca. 10 DPRK tanks ur kampanjen. Dessutom tog jag ner en MI-24 som en liten extra bonus. Tror att min wingman fick tag på tre MIG's i samma uppdrag utöver allt detta.

2. Åkte bort mot östkusten och slog ut en radarstation på ett berg (kommer inte ihåg vad den hette). Efter att min BSU-50 hade missat var jag tvungen att stänga stationen mha CBU's, men det fungerade jättefint... :D  ...  Utöver stationen plockade jag och min excellenta wingman bort 7 stycken MIG-21'or från den nordkoreanska himlen.

- - - - -

Nu är det er tur gubbar!
Kramar och varma missiler från Horizonten! :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Fluff

Trevligt trevligt, verkar som det kanske blivit stabilare ändå. Vi får väl köra ett nytt test snart så vi får benat ut så mycket som möjligt om hur man kan undvika de problem som ändå tycks finnas. Dessutom är de leda nordkoreanerna på väg in i Seoul så syd behöver all hjälp dom kan få :)


/Fluff  
Odi profanum vulgus, et arceo

Horizon

I'm on my way! Flyger endast från baserna runt Seoul just nu.

Kom igen gubbar, nu måste vi smiska tillbaka dem upp mot norr. Jag drar ut på lite Interdiction ikväll. Vore kul om någon annan gjorde samma sak så att vi inte förlorar detta slaget!

Happy hunting! :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

KeyCat

Flög ett  ganska lugnt BARCAP mission (fick 2 AN-2:or) från den östligaste basen under lunchen och tänkte joina igen senare ikväll. Ligger på TS servern när jag flyger.

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Horizon

Uppfattat, KeyCat. Jag lägger mig också på TS när jag går online.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

Det går fint nu, ctrl. Idag gick jag in när Fluff, Phlerp och Baloo redan var inne och allt gick bra.

Vi joinade olika flighter (Fluff gick t.o.m. in i min BARCAP när jag redan var i luften, och allt gick kanon!)

Tack förresten, Fluff, för att du räddade mig när jag var illa ute. Tyvärr hann jag inte ikapp dig sedan, och hade bara Sidewinders kvar när du blev nedskjuten... :-X

Jag betalar tillbaka senare! :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names