Author Topic: Rise Of Flight Demo  (Read 3325 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Salsam

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 595
    • View Profile
    • Email
Rise Of Flight Demo
« on: September 08, 2009, 23:12:43 »
För alla oss tvivlare och siraps gubbar finns nu äntligen ett 3 dagars demo!

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=34495

Verkar även dykt upp ett gäng återförsäljare i Europa äntligen.

Horizon

  • Global Moderator
  • Communist Plan Poster
  • *****
  • Posts: 9109
    • View Profile
Re: Rise Of Flight Demo
« Reply #1 on: September 16, 2009, 06:24:44 »
Vem är Sirap?
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ft

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2725
    • ICQ Messenger - 612969
    • View Profile
    • Email
Re: Rise Of Flight Demo
« Reply #2 on: September 16, 2009, 21:36:02 »
Sega men söta?

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Horizon

  • Global Moderator
  • Communist Plan Poster
  • *****
  • Posts: 9109
    • View Profile
Re: Rise Of Flight Demo
« Reply #3 on: September 17, 2009, 19:29:10 »
Kom igen ft, nu spårar vi ur den här tråden ordentligt! :D

Någon som smakat lönnsirap? Jag har aldrig testat, men det sägs bland Kanadicker att det ska vara gott till pannkakor.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ft

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2725
    • ICQ Messenger - 612969
    • View Profile
    • Email
Re: Rise Of Flight Demo
« Reply #4 on: September 17, 2009, 21:37:39 »
Oh, det är gott! Iväg och köp en sån där 40-kronorsflaska med en deciliter i. Det kostar mindre än en öl och bör upplevas, helst på pannkakor eller i en vaniljglassmoothie (som sambon påstår inte är någon riktig smoothie alls, men hon har fel och jag är ett hälsofreak så jag fortsätter göra dem).

Jag bodde på samma korridor som en kanadensiska ett tag. Hon reste hem, och jag fick ärva hennes tvålitersburk med lönnsirap. Jag var i ett sockerberusat himmelrike i två månader. Att komma ner var tungt...

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Horizon

  • Global Moderator
  • Communist Plan Poster
  • *****
  • Posts: 9109
    • View Profile
Re: Rise Of Flight Demo
« Reply #5 on: September 17, 2009, 21:48:09 »
Shit låter som något jag _inte_ ska testa då. Jag är fett torsk på socker som griffin och ctrl och de andra Ståckhålmarna skulle säga. Typ. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

griffin

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2776
    • ICQ Messenger - 8955231
    • MSN Messenger - moriarty_@hotmail.com
    • View Profile
    • Zon3.se
    • Email
Re: Rise Of Flight Demo
« Reply #6 on: September 17, 2009, 22:42:43 »
 8) Första gången jag tituleras stockholmare, men jag är inte säker på hur jag skall tolka det... ÖStgöte i exil, fast inte stolt sådan. När jag pluggade var jag med i Norrlands nation och kom till och med i en av deras hembygdsföreningar (flyktingkvoten kallades det). Min söndertrasade lokalpatrotism kan ha sitt ursprung i att jag föddes på Sri Lanka. Hur som helst måste jag erkänna att de dialektala extremer jag dagligen utsätts för på bussen ute på Ekerö får mig att starkt fundera på att flytta innan barnen gått helt förlorade...  ;D Nu när jag kapat kapningen måste jag erkänna att ääven om löönnsirap är fantastiskt gott (lol @ft --- det äär du och Puh med honungsburken) att jag hittat en ny, otippad favrit i det nordamerikanska köket... jordnötssmör med sylt. Det är lika beroendeframkallande som det låter äckligt. Första gången jag såg det med egna ögon tyckte jag det var klart otrevligt men som med så mycket annan skit man inte kan leva utan så handlar det mest om att övertyga kroppen. :D
snappahead

ft

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2725
    • ICQ Messenger - 612969
    • View Profile
    • Email
Re: Rise Of Flight Demo
« Reply #7 on: September 18, 2009, 19:51:12 »
Nejnejnej, jordnötssmör med sylt är äckligt. Det är inte ens debatterbart, det är en av få Absoluta Sanningar!

Och apropå dialekter så har vi nu kommit fram till att det tar en hel och två halva dagar i Göteborg att få en östgöte att börja dra dåliga ordvitsar över frukostbordet. Skrämmande! Jag som trodde att det var mitt exklusiva privilegium.

Horizon, jag hoppas du uppskattade flyguppvisningen igår. Vi var ut och snurrade över Uddevalla ett par varv, dock med mig som opera... eh... mission commander... och inte i framsits. Jag berättade för dem att de kunde gå bak och fika eftersom jag var helt överkvalificerad för att flyga holken. Det är ju faktiskt så att det på flygcert skrivs in begränsningar, precis som det kan stå "glasögon" eller "automatväxlad" på ett körkort. Mitt cert är nästan obegränsat, medan deras ställer krav på tvåmotor, instrument och en massa annat mög. ;)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus