News:

No significant change

Main Menu

Saitek X65

Started by Phlerp, June 30, 2009, 13:36:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

zurgoth

Den ser ju mycket intressant ut! Har en X52 Pro idag.

Skall hämta ut en ny leksak idag, TrackIR 5 :D
Har en gammal TrackIR 1 tror jag och om inget hänt på sistone så var inte den 64 bit kompatibel (troligen mest pga drivers kanske) så var dags för en ny nu.

Horizon

Ok, jag behåller min gamla MS Sidewinder ett tag till... :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Swebeast

Hi hi Horizon utvecklas mer och mer mot Motvalls kärring  :laugh:

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Horizon

Quote from: Swebeast on December 06, 2009, 10:04:09
Hi hi Horizon utvecklas mer och mer mot Motvalls kärring  :laugh:

Och det är jag stolt över! Man ska inte dras med när saker "hajpas" och kostar djävulskt med pengar. Ofta räcker enklare saker bra, det finns en anledning till att jag fortfarande sitter med min MS SW. Tänk vad mycket pengar du lagt ut under åren på all elektronik du egentligen inte behöver. Skulle du summera så skulle du bli chockad... ;)

Men... *lyfter ett pekfinger*... ibland hittar man saker som faktiskt är värda sitt pris och ger den "bang for the buck" som känns så bra. T.ex. när jag till slut köpte TIR5 (efter hårda påtryckningar... öh... typ).

Erkänn att du är sur för att jag dissade fejsbök och du inte kunde hitta några bra anledningar till varför det är något man måste ha... ;) :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Swebeast

Quote from: Horizon on December 06, 2009, 11:24:14
Quote from: Swebeast on December 06, 2009, 10:04:09
Hi hi Horizon utvecklas mer och mer mot Motvalls kärring  :laugh:
Tänk vad mycket pengar du lagt ut under åren på all elektronik du egentligen inte behöver. Skulle du summera så skulle du bli chockad... ;)
Jag gjorde faktiskt det....1998...och då gömde jag snabbt undan alla kvitton och förnekar sedan dessa alla utlägg  :laugh: fy bubblan vad mycket pengar det blev :-[

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Horizon

Elva år sedan dess. Ja, det är nog bäst att låtsas som det regnar. :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Rivvern_

Fanken. Jag var helt inställt på att i framtiden skaffa mig ett Logitech G940 system. Men då jag läst massa dåligt så börjar jag luta åt Saitek X65. Nån som hittar någon kritik om denna spaken?

Baztid

Do you know how you can tell if there's a fighter pilot in the room?

.

Don't worry, he'll tell you.