News:

No significant change

Main Menu

Logitech Flight System G940

Started by Phlerp, June 04, 2009, 17:49:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Phlerp

För den som är ganska seriös med sitt flygande men inte fullt så seriös att man skaffar sig en cougar och moddar den till dödagar, så kommer logitech med ett alternativ som faktiskt ser ganska trevligt ut. (www.engadget.com)


Rivvern_

Oj! Det där är ju motsvarande G25 (bilratt) som är av hög kvalité. Undrar vad det går loss för?

griffin

Såg nån siffra på $300.
Själv funderar jag på att pensionera min X45 då den bara tar plats och jag sällan använder den. Däremot skulle jag vilja ha en ersättare som har gasreglage och jojje på samma enhet. Inte "sim", men bra för en casual spelare som jag som inte har mkt plats. Har dock inte riktigt fastnat för nåt än.

Men det är klart, ovanstående ser ganska smaskigt ut :)
snappahead

watar

Hade planer på att köpa en X52 Pro setup under sommaren men jag tror jag avvaktar tills denna finns ute på marknaden.
Hoppas min M$ Precision Pro håller tills dess, rodret börjar ta slut :'(

Salsam

Blir definitivt en sådan där mackapär för mig! räknade på ca 2200:- på LogitechÃ,´s hemsida

ft

Jag saknar dock någon form av tvåaxligt analogt reglage på throtteln, något som jag funnit oumbärligt i såväl Falcon som DCS:BS. :(

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Horizon

Quote from: watar on June 21, 2009, 00:42:14
Hade planer på att köpa en X52 Pro setup under sommaren men jag tror jag avvaktar tills denna finns ute på marknaden.
Hoppas min M$ Precision Pro håller tills dess, rodret börjar ta slut :'(

Äntligen någon som kör en seriös sticka! :D Har haft min MS Precision Pro sedan 1998 och den håller än. Börjar bli lite slapp i mitten, det är tur att man kan ställa in deadzone i flygsimmarna.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

watar

Quote from: Horizon on June 21, 2009, 19:36:04
Quote from: watar on June 21, 2009, 00:42:14
Hade planer på att köpa en X52 Pro setup under sommaren men jag tror jag avvaktar tills denna finns ute på marknaden.
Hoppas min M$ Precision Pro håller tills dess, rodret börjar ta slut :'(

Äntligen någon som kör en seriös sticka! :D Har haft min MS Precision Pro sedan 1998 och den håller än. Börjar bli lite slapp i mitten, det är tur att man kan ställa in deadzone i flygsimmarna.

Skaffade också min däromkring, 97-98. Provat många olika sen dess men alltid fallit tillbaka på gamla Bettan. Levt länge "in denial" men nu får jag nog inse fakta, hon är utsliten  :'(