News:

No significant change

Main Menu

3d moln?

Started by Jotte, June 06, 2002, 12:28:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Ã… du Maverix, sluta att inge falska förhoppningar i stackars Jotte. Han trodde på fullaste allvar att molnen och marktexturerna du klistrade in runt cockpiten i dina bilder, skulle vara med i SP3.

Glad som ett litet barn var han, men nu får jag (som redan har för många ledsna människor på min lott) hoppa in och trösta, som vanligt när du har förstört någons dag (antingen med fejkade bilder, eller en AIM-9 i rumpan)... ;)   :p   :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Maverix

He he, här kommer lite visa ord från 7 of 9!

http://idg.areno.com/idg2406/unproductive.wav

Maverix


Clark

Nu är det ju inte jag som har "spelat flygsimulator" utan Jotte :). Jag har enbart flugit.

Eftersom jag själv inte är sådär vansinnigt förtjust i Falcon utan istället kvalitetssimulatorer som F/A-18, så får man ju ta varje chans till lite kritik.
Jag kan möjligtvist sträcka mig till att om jag på något sätt har förolämpat någon att be om ursäkt.

Det var allt. Nu ska jag återgå till att ähh .... hmmm flyga hette det ja... flyga F/A-18.

Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

Maverix

#11
He he, hörde du det ctrl, F/A-18 är en "kvalitetssimulator" medan Falcon verkar inte vara det.

This calls for a LOL:D :D :D

Jag tycker inte illa om F/A-18, det är ett fint "Arkadspel"

Maverix

SledgeHammer

Jepp, näst efter Afterburner ;-)
Mvh  - Stefan -


Clark

Viss ironi i det uttalandet.

Men trots allt får man väl säga att det är först nu med SP3 som Falcon kan sägas vara en kvalitetsprodukt med tanke på hur originalversionen såg ut. Jag tror inte ni skulle kalla en ny bil som gick sönder varannan kilometer för en kvalitetsbil?

På tal om det fick jag faktiskt min första CTD när jag laddade in ett uppdrag i SP3 (tredje gången jag flög ett uppdrag i SP3). Hur ofta har det hänt med F/A-18? Aldrig.

Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

Maverix

Vad vore Falcon utan CTD?;)

CTD är kryddan i Falcon... :-Z
Maverix

Jotte

Opps i nedre delen av mitten av bilden är det ju :D

Det är mina päron som bor här, enda nakdelen är väl 56k modemet annars är det fina fisken. :)

Jag skrev väl inte spela simulator väl?..... ;)

Tja då vet man att man inte kan lite på något som kommer från Maverix då.... (fast det var ju ingen nyhet kanske?.... ;) :D  )

Nä nu är det dags att :-Z  Upp och kolla WM imorgon.

Flyg lugnt nu pojkar.