News:

No significant change

Main Menu

3d moln?

Started by Jotte, June 06, 2002, 12:28:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jotte

Eftersom jag sitter  här vid havet i Grundsund med ett 56k modem sÃ¥ har jag ännu inte kikat pÃ¥ i rubriken nämda sak av förklarliga skäl.
Är det smÃ¥ fina 3d moln :)  med i F4 numera eller ägnade sig Maverix Ã¥t bildförfalskning?:-X

Nä nu ska jag gå ut i solen igen här på baksidan
http://www.geocities.com/llv34nattulv/grundsund.JPG  (klipp ut&klistra in i url fönstret)
(vitt hus med platt svart tak och två bilar framför i bildens nedre vänstra hörn, ovanför den gråa grusplanen)
:D

Clark

Vad jag har sett efter att ha flugit SP3 ett tag verkar det inte skilja något som helst i grafiken. Inga 3D-moln alltså, tyvärr.

Om jag hade bott där du bor hade jag nog faktiskt haft svårt att sitta inne och spelat SP3. Men däremot när man bor i Växjö :)

Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

ft

Bildens nedre vänstra hörn?! Jo, bor du mitt ute i vattnet förstår jag att det blir svårt med F4 och andra datorbaserade aktiviteter... :D

Men fy farao, avis blir man. Har ni segelbåt också, för att göra mig alldeles illgrön? Brukade segla en del förr om åren (på vatten då, isf som nu).

Mvh,
 /ft

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Maverix

Clark tänk på vad du säger, man SPELAR inte Falcon....... det är blodigt allvar.;)

Maverix

Clark

Förlåt. Jag var alldeles för ivrig när jag skrev mitt inlägg. Jag skäms inför hela Simulationcommunity. Jag menar naturligtvis "...och flygsimulerat SP3..." :)

Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

Maverix

Jag kan nog se mellan fingrarna....... men Horizon oj oj oj, han kommer inte gilla detta.

:D

Maverix

Horizon

#6
LARM LARM LARM LARM ! ! ! !

Någon har "spelat flygsimulator" här på forumet och då rycker Horizonten ut!

Clark, det räcker inte med en enkel avbön så där bara. Här krävs självkritik å den högsta skolan, plus att du rusar femton varv runt huset och rullar dig i tio liter pannkakssmet!

Helt allvarligt! :-(









:D

(Edit: Stavade fel på pannkakssmet... :) )
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

För att göra lite allvar av detta så skickar jag ut följande publika varning:

"Den som efter detta envisas med att "spela flygsimulator" kommer att få mina Cenobiter efter sig. För er som inte vet vad en Cenobit, så kan jag rekommendera filmerna "Hellraiser I, II, III och IV".

Pinhead: -"Pain!? Don't talk to me about pain... I AM PAIN !!"
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names